-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!e
nother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Tue, 08 Nov 2016 08:47:08 +0100
Message-ID: <r...@4...com>
References: <nvlaln$5mc$1@news.mixmin.net> <nvlbf9$o4d$1@node1.news.atman.pl>
<t...@4...com>
<nvlfnn$9pp$2@node2.news.atman.pl>
<d...@4...com>
<nvml3r$bk$4@node1.news.atman.pl>
<o...@4...com>
<nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>
<l...@4...com>
<nvpr3c$r9m$4@node1.news.atman.pl>
<k...@4...com>
<nvq5i5$hma$4@node2.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161107-1, 2016-11-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 93
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478592007 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5144 89.78.50.18:53666
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4743
X-Received-Body-CRC: 134420298
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592141
[ ukryj nagłówki ]Mon, 7 Nov 2016 16:11:01 +0100, w <nvq5i5$hma$4@node2.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 07.11.2016 o 15:37, r...@k...pl pisze:
>
> >>>> Ano zmienia, bo gdyby nie ta drobna linia, to każdy by pojechał dalej
> >>>> swoim pasem.
> >>>
> >>> I spowodowałby wypadek ze swojej winy.
> >>
> >> Bardzo ważne stwierdzenie z twojej strony - usuńmy te trójkąciki (które
> >> faktycznei są tylko powtórzeniem) i tą linie na skos i zapamiętajmy
> >> dokładnie jak to skrzyżowanie wygląda. Zapamiętałeś - teraz twierdzisz,
> >> że z prawej możemy się wbić przez wszystkie pasy na skos i jak toś tam
> >> akurat jedzie to jego wina - tak?
> >
> > Oczywiście. Przepis, że musi zająć skrajny prawy pas zlikwidowano wieki temu
> > (nie całkiem mądre to było posunięcie, ale najwyraźniej ustawodawca chciał mieć
> > łatwiej przy określaniu winy). Nie ma "grubej" linii, więc to jego jezdnia.
>
> Akurat "gruba" linia pierwszeństwa nie zmienia - wyjaśnił to już
> wielokrotnie Myjk.
> Ale...
> https://www.google.pl/maps/@52.2922999,21.0174582,3a
,75y,159.59h,68.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
> Patrz - cholera - pecha masz - akurat jednak gruba jest.
To gruba akurat nie oddziela jezdni. Jak kiedyś doczytasz do czego ją _także_
się stosuje, to się dowiesz. Wkleić czy sam znajdziesz?
> > Aby była wina tego z głównej należałoby po zlikwidowaniu "tej linii na skos"
> > przedłużyć linię ciągłą, tak aby zmiana pasa ruchu następowała już na drodze, a
> > nie na przecięciu.
>
> Czyli nie ma ciągłej - masz znak pierwszeństwa moższesz latać po pasach
> jak ci się podoba i nie przejmować się tymi co już tam sobie spod A-7
> wyjechali. Zapamiętajmy
Miejmy nadzieję, że zapamiętasz...
> Wmieszałeś w to co prawda grubą linie, ale:
> po pierwsze jednak gruba linia jest,
> po drugie nie ma to znaczenia, ale to chwilowo pomińmy.
Wkleję ponownie: poczytaj jakie są zastosowania P-1c, bo nadal niczego nie
doczytałeś i kojarzy ci się z jednym.
> >> Teraz przypomnij sobie twoje skrzyżowanie z usuniętą skośną linią i
> >> trójkątami - wygląda podobnie - no tak - z tym, że lustrzane odbicie.
> >> Ale w jednym przypadku możesz sobie spychać innych na pas zielenia a w
> >> drugim już nie?
> >
> > Nie ma związku. W poprzednim przykładzie jadący główną może sobie wybrać pas,
> > na który wjeżdża, takie prawo daje mu znak D-1.
>
> D-1 powiadasz..
> https://www.google.pl/maps/@52.2930243,21.0166533,3a
,75y,170.44h,77.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT4TByUle3JNs
0N9zSM-zYA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
> Ale ok.
Widocznie D-1 jest wcześniej, to tylko potwierdzacz. Zresztą zgodnie z prawem i
wytycznymi nie powinno się go stosować na terenie zabudowanym, ale widocznie
takie nowatorskie rozwiązanie.
Reszty nie czytam, zapewne do rozwiązania sytuacji wystarczy znajomość
(poprawna!) definicji skrzyżowania i wiedza gdzie jest łącznik (od jego
początku do końca), a gdzie droga. Moze ktoś inny :)
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.16 07:50 r...@k...pl
- 08.11.16 08:34 r...@k...pl
- 08.11.16 08:20 r...@k...pl
- 08.11.16 08:52 r...@k...pl
- 08.11.16 08:54 r...@k...pl
- 08.11.16 08:11 r...@k...pl
- 08.11.16 09:10 Dalok
- 08.11.16 10:05 J.F.
- 08.11.16 10:17 r...@k...pl
- 08.11.16 10:18 r...@k...pl
- 08.11.16 10:21 Shrek
- 08.11.16 11:37 Dalok
- 08.11.16 11:47 r...@k...pl
- 08.11.16 11:58 r...@k...pl
- 08.11.16 13:58 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=