eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchuRe: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!e
    nother.net!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvljb2$cum$2@node2.news.atman.pl>
    <581e63c3$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvmo04$fjp$4@node2.news.atman.pl>
    <581f0341$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvn6m1$j61$1@node1.news.atman.pl>
    <581f38dc$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvndsr$lqb$4@node1.news.atman.pl>
    <581f4200$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvngf8$s2i$3@node1.news.atman.pl>
    <581f4979$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvnhog$9al$2@node2.news.atman.pl>
    <581f4d70$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvnlr7$cp8$2@node2.news.atman.pl>
    <581f67c9$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvnpa4$61r$6@node1.news.atman.pl>
    <581f6b36$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvnqkh$hs4$1@node2.news.atman.pl>
    <581fbb51$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <1pjl6wm9ui9zy$.dlg@myjk.org>
    <582091c9$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 7 Nov 2016 17:26:42 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 35
    NNTP-Posting-Host: 83.31.17.11
    X-Trace: 1478535935 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5143 83.31.17.11:63239
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3152
    X-Received-Body-CRC: 1292336869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592076
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 7 Nov 2016 15:37:55 +0100, nadir

    > Jesteś pewien, że ma tylko sensownie brzmieć, a nie że jednak pas
    > włączania faktycznie jest oddzielony od jezdni autostrady?

    Pojęcie włączania się do ruchu w rozporzadzeniu o budowie dróg nie jest
    tożsame z Art. 17. PORD. Tam się nie zastanawiają nad prawnymi
    konsekwencjami pierwszeństwa na drodze, bo ten dokument nie temu służy.

    > No właśnie, jeżeli jednak pas włączania jest pasem "podporządkowanym"
    > względem jezdni autostrady, to już nie koniecznie. Zauważ, że inne linie
    > są miedzy pasami ruchu autostrady, a inne między pasem włączania i lewym
    > pasem autostrady.

    Już to było wyjaśnione. Grubsza linia P-1c informuje tylko, że ten pas
    służy do włączania, wyłączania, służy pojazdom "specjalnym", ew. do skrętu
    tj. skieruje w inną stronę niż "prosto". Nic więcej, żadnego pierwszeństwa
    nie zmienia, nie stanowi odmiennego bytu, w tym także i szczególnie nie
    zmienia Art. 22.

    >> Analogicznie ten z "jezdni głównej", jeśli na pasie wyłączenia znajduje się
    >> pojazd, też musi mu ustąpić i nie może go bezpardonowo taranować tylko
    >> dlatego, że jedzie "jezdnią główną".
    > No nie wiem, może ktoś tu twierdził, że można taranować, ale na pewno
    > nie ja.

    Tak by wynikało z serowanej tu teorii. Wszak główną (jezdnią) jedzie pan i
    władca, a ten z pasa "rozbiegowego" będącego "oddzielnym bytem", biegnącego
    obok, nie ma prawa nawet drgnąć.

    Tu też EOT.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: