  • Data: 2016-11-05 10:18:22
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: "Dalok" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nvik51$ihk$1@node2.news.atman.pl...

    > No i - skoro ty twierdzisz, że obowiązuje do końca rozbiegówki, bo...
    > (właśnie dlaczego akurat do końca), to ja twierdzę, że do czasu nowego
    > znaku, lub skrzyżowania - wjechałeś spod A-7 masz ustępować przy
    > wszystkich przecięciach się kierunku ruchu, aż coś się zmieni. Ty
    > twierdzisz, że coś się zmienia pod koniec rozbiegówki - dlaczego akurat
    > tam?
    >
    > Shrek

    Napisałem "do końca rozbiegówki" bo ktoś dał przykładowy link
    i tam rozbiegówka była względnie krótka, czyli było widać,
    że się kończy.

    Ja już ci zacytowałem (z rozporzadzenia) odległości od miejsca
    niebezpiecznego stosowane przy stawianiu A-7.
    Możesz jeszcze przeczytać rozporzadzenie o warunkach
    technicznych znaków i sygnałów tam powinno być szczegółowo
    opisane gdzie i w jakich odległościach od miejsca niebezpiecznego
    stawia się A-7.