  • Data: 2016-11-05 11:13:12
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2016 o 10:18, Dalok pisze:

    > Napisałem "do końca rozbiegówki" bo ktoś dał przykładowy link
    > i tam rozbiegówka była względnie krótka, czyli było widać,
    > że się kończy.

    Gdyż, albowiem, ponieważ? Co konkretnie uprawnia cię do stwierdzenia, że
    A-7 obowiązuje do konca rozbiegówki?

    > Ja już ci zacytowałem (z rozporzadzenia) odległości od miejsca
    > niebezpiecznego stosowane przy stawianiu A-7.

    To akurat jest odnościk do tego _odkąd_ miałby obowiązywać A-7 a nie
    _dokąd_.

    Więc jeszcze raz zapytam - skąd pomysł, ze A-7 obowiazuje do końca
    rozbiegówki, a nie na przyład do końca autostrady, do następnego węzła,
    do pierwszego "ustąpionego" samochodu, czy dowolnie wybranego innego
    miejsca?

    Jeszcze raz napiszę po co jest ten znak A-7. Jak jest widoczne
    oznakowanie poziome, to wszystko jest jasne (przynajmniej dla
    większości). Jak jest zasypane śniegiem, to jakiś idiota mógłby
    stwierdzić, że ma pierwszeństwo z rozbiegówki przed jezdnią główną i
    wwalić się od razu na lewy pas. Koniec wyjaśnienia.

    Shrek