  • 51. Data: 2010-02-20 13:32:21
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D24B611C251Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > dwója z czytanie ze zrozumieniem!

    A jakie masz kwalifikacje do wystawiania ocen?
    neelix

  • 52. Data: 2010-02-20 13:33:11
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D24B69E43A36budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > ale przyznasz sie do błedu, czy bedziesz teraz wykręcał się zartem?

    Najpierw dziecko, teraz jakieś błędy. Ludzie, co z wami?
    neelix

  • 53. Data: 2010-02-20 14:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A jakie masz kwalifikacje do wystawiania ocen?

    Nadal nie rozumiesz, do czego sie odniosłes i co napisałes?

    Moje kwalifikacje... niezle... zajmuje sie szkoleniami - wystarczy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 54. Data: 2010-02-20 14:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Najpierw dziecko, teraz jakieś błędy. Ludzie, co z wami?

    EOt bo widze, ze nadal nie rozumiesz, jaka głupotę palnąłes.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 55. Data: 2010-02-20 14:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wystarczy, że wjeżdżają lub usiłują to zrobić, a kiedy co i jak jest
    > bez znaczenia. Wystarczy, że jakiś osioł wjedzie raz i spowoduje
    > wypadek.

    to ile miałes juz tych wypadków?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 56. Data: 2010-02-21 10:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@o...niespamuj.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na czerwonym swietle?

    sugerujesz, ze zielona strzałka połączona jest zawsze z czerwonym dla
    pieszych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 57. Data: 2010-02-21 19:24:28
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    > sugerujesz, ze zielona strzałka połączona jest zawsze z czerwonym dla
    > pieszych?

    A gdzie nie jest? Mowa o przejsciu na drodze poprzecznej.

    --
    Axel

  • 58. Data: 2010-02-21 19:32:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Axel pisze:

    > "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    > A gdzie nie jest? Mowa o przejsciu na drodze poprzecznej.

    Pewnie trochę takich miejsc się znajdzie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 59. Data: 2010-02-21 22:40:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@o...niespamuj.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A gdzie nie jest? Mowa o przejsciu na drodze poprzecznej.

    no sa takie. Pierwszy przykład z brzegu to skrzyzowanie Drogi Debinskiej i
    Dolnej Wildy w Poznaniu. Jadac od Lubonia i skrecajac w prawo w Drogę
    Dębinska na zielonej strzałce - na pasach idacych wzdłuz Dolnej Wildy jest
    zielone.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 60. Data: 2010-02-24 15:02:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:20022010.6D19A05A@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > to ile miałes juz tych wypadków?

    A to muszę mieć osobiście, żeby do niedowidzących i niedowiarków coś
    dotarło? Wyglądam na idiotę by dawać sie tym debilom? Muszę się z nimi
    stukać, zeby Ciebie zadowolić? Aż tak bardzo Cię pogięło? Wystarczy, że
    widzę jak inni przez nich cierpią. Mam tylko dosyć nieustannej walki o
    przetrwanie w nienaruszonym stanie. Zero tolerancji dla drogowych debili.
    neelix