  • 1. Data: 2014-03-03 05:26:07
    Temat: Pierwszeństwo na parkingu
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Kto Waszym zdaniem powinien mieć pierwszeństwo A czy B?
    Sytuacja jest taka: parking przy centrum handlowym, wolnych miejsc nie
    widać. Jedno z aut wyjeżdża a na jego miejsce pojawia się dwóch
    chętnych, jeden (A) przyjechał sporo wcześniej i czeka, aż zwolni się
    miejsce. Drugi (B) przyjechał później, ale przy wjeżdżaniu na
    zwalniające się miejsce będzie po prawej stronie w stosunku do A.
    Jacek

  • 2. Data: 2014-03-03 08:44:37
    Temat: Re: Pierwszeństwo na parkingu
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (B) przyjechał później, ale przy wjeżdżaniu na zwalniające się miejsce
    > będzie po prawej stronie w stosunku do A.
    W takim przypadku pierwszeństwa ustępuje uprzejmiejszy.

  • 3. Data: 2014-03-03 09:37:17
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    > (B) przyjechał później, ale przy wjeżdżaniu na zwalniające się miejsce
    > będzie po prawej stronie w stosunku do A.

    na logike regula prawej reki :)
    albo regula klucza do kol w dloni LOL :) :P

  • 4. Data: 2014-03-03 09:39:44
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-03-03 08:44, ZZZ pisze:
    > W takim przypadku pierwszeństwa ustępuje uprzejmiejszy.
    Jasne, jasne. U nas uprzejmości ci dostatek, jak jest połowa miejsc
    wolnych, a jak się trafiła sytuacja, jak opisuję, to była walka, jak o
    papier toaletowy w pRL.
    Jacek

  • 5. Data: 2014-03-03 21:17:29
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 03.03.2014 05:26, Jacek pisze:
> [...]
    > miejsce. Drugi (B) przyjechał później, ale przy wjeżdżaniu na
    > zwalniające się miejsce będzie po prawej stronie w stosunku do A.

    Te regułki wszystkie to można sobie wsadzić wiesz gdzie. Jeden dziadek
    pod centrum handlowym wyjeżdża jak osioł ale ja potulnie czekam bo
    miejscówka dobra. Napomnę, że droga jednokierunkowa! Gdy nagle... ni z
    gruchy ni z pietruchy inny dziadek wpieprza się pod prąd i zajmuje
    miejsce :/

    Przez 0,5 sec. miałem w dupie zniżki oraz stracony czas... jak
    najzwyklejszy psychol miałem ochotę piznąć książkową czołówkę...
    Ciekawiło mnie po prostu kto byłby winny? Moja premedytacja czy
    dziadkowa głupota?

    Ciul był na tyle sprawny w pedale gazu że zaparkował jak Kubica ale już
    na tyle stary i niedołężny, że ja młody przecież mogę mu ustąpić i w
    ogóle czemu kurwuję skoro on był pierwszy :) Niedziela...