-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo
Date: Thu, 10 Nov 2016 12:48:56 +0100
Message-ID: <j...@4...com>
References: <nvs9u5$1n0$1@news.mixmin.net> <gdl2ovurwf6s$.dlg@myjk.org>
<nvusqm$fk9$1@news.mixmin.net> <1...@m...org>
<p...@4...com> <g...@m...org>
<nvv5sl$21p$1@news.mixmin.net> <vusff6e33vyb$.dlg@myjk.org>
<5...@4...com> <1...@m...org>
<9...@4...com>
<1olps08l6vvd9$.dlg@myjk.org>
<u...@4...com> <6...@m...org>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161109-0, 2016-11-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 80
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478778607 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 89.78.50.18:56454
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4441
X-Received-Body-CRC: 2848330272
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592344
[ ukryj nagłówki ]Thu, 10 Nov 2016 11:53:51 +0100, w <6...@m...org>, Myjk
<m...@n...op.pl> napisał(-a):
> Thu, 10 Nov 2016 09:14:54 +0100, r...@k...pl
>
> >> Nie zamierzam jako że pasa awaryjnego na autostradzie nie oddziela
> >> PRZERYWANA linia P-1c jak w omawianej sytuacji.
> > A co za różnica? Przecież art. 22 nie pozbawia ciebie
> > pierwszeństwa przy ciągłej linii :>.
>
> Znaczna, szczególnie że wjazd z pasa awaryjnego to WŁĄCZANIE SIĘ DO RUCHU,
> w związku z zastosowaniem ciągłej linii KRAWĘDZIOWEJ P-7(b) , wprost
> przeciwnie niż w omawianej sytuacji. Ale już wiadomo, że dla ciebie to
> żadna różnica.
Od kiedy przeszkadza ci fakt, że jest on poza jezdnią?
Pas to pas. Co prawda inne akty prawne określają co to za pas i do czego służy,
ale już przecież ustaliłeś, że są one nieważne :D. Przecież pas to pas, na
dodatek jest to pas autostrady :D.
> > Wkleiłem do przeczytania o pasie przeplatania.
>
> Nie miałeś nic wklejać, tylko wskazać gdzie wg twojej teorii kończy się i
> ew. zaczyna skrzyżowanie. Ale unikasz jak ognia.
Znaczy się -- nie tylko nie czytasz ze zrozumieniem, ale w ogóle nie czytasz.
> > Czyli nie przeczytałeś ze zrozumieniem.
> > To bardzo, bardzo smutne. Bo jest tam jasno napisane jasno, że
> > jest to jednocześnie pas włączania i wyłączania, czyli nie stanowi
> > jezdni głównej drogi.
> > Ponadto czy to będzie jedno skrzyżowanie, czy dwa bezpośrednio
> > do siebie przylegające i tak nie ma znaczenia, bo i tak musisz ustąpić
> > pierwszeństwa wjeżdżając na jezdnię głównej drogi.
>
> Przeczytałem dużo wcześniej niż to wkleiłeś i nic tam nie ma na temat
> pierwszeństwa, a w szczególności, że obowiązuje tam A-7, szczególnie przy
> ZMIANIE pasa ruchu.
Nie ma nic na temat pierwszeństwa, skoro jest jasno napisane, że a) to
połączone pasy włączania i wyłączania; b) pasy włączania i wyłączania stanowią
jezdnię łącznika? W sumie nie dziwię się, że nie rozumiesz, bo to już logika
(co prawda dosyć prosta, ale jednak logika).
Może krótki test:
a) pas przeplatania to połączony pas włączania i wyłączania
b) pasy wyłączania i wyłączania stanowią jezdnię łącznika
Pytanie:
- Do jakiej jezdni należy pas przeplatania?
> > Ale po co to ja piszę, jak i tak nie zrozumiesz :D.
>
> Piszesz nadal dyrdymały, bo nie umiesz się przyznać do walniętego błędu,
> tj. pomylenia P-1 z P-7, ot co. Ale już brnięcie że przy zmianie pasa pasa
> trzeba się stosować do A-7, bo pas należy do skrzyżowania aż się nie
> skończy, to już totalny mezalians.
Już ci wklejałem, że nie ma znaczenia czy jest P-1 czy P-7, bo ustawodawca
przewidział stosowanie obu znaków, a P-7 _tylko w razie potrzeby_. No Albercik,
weź ty się za samo czytanie chociaż.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=