eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo
    Date: Thu, 10 Nov 2016 12:48:56 +0100
    Message-ID: <j...@4...com>
    References: <nvs9u5$1n0$1@news.mixmin.net> <gdl2ovurwf6s$.dlg@myjk.org>
    <nvusqm$fk9$1@news.mixmin.net> <1...@m...org>
    <p...@4...com> <g...@m...org>
    <nvv5sl$21p$1@news.mixmin.net> <vusff6e33vyb$.dlg@myjk.org>
    <5...@4...com> <1...@m...org>
    <9...@4...com>
    <1olps08l6vvd9$.dlg@myjk.org>
    <u...@4...com> <6...@m...org>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: avast! (VPS 161109-0, 2016-11-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 80
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1478778607 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 89.78.50.18:56454
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4441
    X-Received-Body-CRC: 2848330272
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592344
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 10 Nov 2016 11:53:51 +0100, w <6...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Thu, 10 Nov 2016 09:14:54 +0100, r...@k...pl
    >
    > >> Nie zamierzam jako że pasa awaryjnego na autostradzie nie oddziela
    > >> PRZERYWANA linia P-1c jak w omawianej sytuacji.
    > > A co za różnica? Przecież art. 22 nie pozbawia ciebie
    > > pierwszeństwa przy ciągłej linii :>.
    >
    > Znaczna, szczególnie że wjazd z pasa awaryjnego to WŁĄCZANIE SIĘ DO RUCHU,
    > w związku z zastosowaniem ciągłej linii KRAWĘDZIOWEJ P-7(b) , wprost
    > przeciwnie niż w omawianej sytuacji. Ale już wiadomo, że dla ciebie to
    > żadna różnica.

    Od kiedy przeszkadza ci fakt, że jest on poza jezdnią?
    Pas to pas. Co prawda inne akty prawne określają co to za pas i do czego służy,
    ale już przecież ustaliłeś, że są one nieważne :D. Przecież pas to pas, na
    dodatek jest to pas autostrady :D.

    > > Wkleiłem do przeczytania o pasie przeplatania.
    >
    > Nie miałeś nic wklejać, tylko wskazać gdzie wg twojej teorii kończy się i
    > ew. zaczyna skrzyżowanie. Ale unikasz jak ognia.

    Znaczy się -- nie tylko nie czytasz ze zrozumieniem, ale w ogóle nie czytasz.

    > > Czyli nie przeczytałeś ze zrozumieniem.
    > > To bardzo, bardzo smutne. Bo jest tam jasno napisane jasno, że
    > > jest to jednocześnie pas włączania i wyłączania, czyli nie stanowi
    > > jezdni głównej drogi.
    > > Ponadto czy to będzie jedno skrzyżowanie, czy dwa bezpośrednio
    > > do siebie przylegające i tak nie ma znaczenia, bo i tak musisz ustąpić
    > > pierwszeństwa wjeżdżając na jezdnię głównej drogi.
    >
    > Przeczytałem dużo wcześniej niż to wkleiłeś i nic tam nie ma na temat
    > pierwszeństwa, a w szczególności, że obowiązuje tam A-7, szczególnie przy
    > ZMIANIE pasa ruchu.

    Nie ma nic na temat pierwszeństwa, skoro jest jasno napisane, że a) to
    połączone pasy włączania i wyłączania; b) pasy włączania i wyłączania stanowią
    jezdnię łącznika? W sumie nie dziwię się, że nie rozumiesz, bo to już logika
    (co prawda dosyć prosta, ale jednak logika).

    Może krótki test:
    a) pas przeplatania to połączony pas włączania i wyłączania
    b) pasy wyłączania i wyłączania stanowią jezdnię łącznika
    Pytanie:
    - Do jakiej jezdni należy pas przeplatania?

    > > Ale po co to ja piszę, jak i tak nie zrozumiesz :D.
    >
    > Piszesz nadal dyrdymały, bo nie umiesz się przyznać do walniętego błędu,
    > tj. pomylenia P-1 z P-7, ot co. Ale już brnięcie że przy zmianie pasa pasa
    > trzeba się stosować do A-7, bo pas należy do skrzyżowania aż się nie
    > skończy, to już totalny mezalians.

    Już ci wklejałem, że nie ma znaczenia czy jest P-1 czy P-7, bo ustawodawca
    przewidział stosowanie obu znaków, a P-7 _tylko w razie potrzeby_. No Albercik,
    weź ty się za samo czytanie chociaż.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: