  • Data: 2009-11-05 11:27:12
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafael pisze:

    > Jadąc w korku pomiędzy samochodami skręt kierownicy/pochylenie motocykla będą
    > na tyle małe

    a co ma piernik do wiatraka? ta sytuacja awaryjna, to nie jazda w winklu.

    > że IMO ABS sobie poradzi,

    nie ma nic do rzeczy. nie chodzi o uślizg, a o hamowanie przy skręconym
    kole.

    > poza tym nawet jeśli mamy to
    > pochylenie/skręcenie to moment prostujący związany z hamowaniem najpierw
    > wyprostuje motocykl.

    jesteś pewien, że hamowałeś ze skręconym kolem przy niedużej prędkości
    awaryjnej kiedykolwiek?

    > Żeby nie było że teoretyzuję - w sezonie 2008 zrobiłem około 12kkm po Wawie
    > głównie w korkach.

    no no, a ile w tym było awaryjnych hamowań przy niewielkiej prędkości ze
    skręconym kołem?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5