  • Data: 2009-11-05 12:15:54
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: "Rafael" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > a co ma piernik do wiatraka? ta sytuacja awaryjna, to nie jazda w winklu.

    piszę o tej konkretnej sytuacji, jak chcesz pogadać o hamowaniu w dużym
    złożeniu to załóż nowy wątek,

    > jesteś pewien, że hamowałeś ze skręconym kolem przy niedużej prędkości
    > awaryjnej kiedykolwiek?

    A co to jest "nieduża prędkość awaryjna"?
    Nie słyszałeś nigdy o "momencie prostującym"?
    oczywiście nie daję po heblach na maksa gdy jestem w złożeniu lub ze skręconym
    kołem - nie jestem samobójcą.

    > no no, a ile w tym było awaryjnych hamowań przy niewielkiej prędkości ze
    > skręconym kołem?

    jw. nie zbaczaj z tematu - rozmawiamy o prędkości w korku około 30 km/h, Ty
    jeździsz wtedy ze skręconym kołem?
    jeszcze taka ciekawostka socjologiczna: czemu tak krytycznie o ABS wypowiadają
    się Ci którzy go nie mają? ;)

    Pozdro
    Rafael