  • Data: 2009-11-05 12:27:02
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafael pisze:

    > jw. nie zbaczaj z tematu - rozmawiamy o prędkości w korku około 30 km/h, Ty
    > jeździsz wtedy ze skręconym kołem?
    Udało mi się w ten sposób wywalić i to chyba nie raz,wielokrotnie
    ratowałem sie odbiciem z buta,koło nie musi być skręcone do
    ogranicznika,wystarczy minimalnie i pochylenie i mamy piękne jebuut
    jeśli koło złapie uślizg,czasem nawet nie potrzeba hamować-na rondzie
    np.wjechałem na plamkę błota,prędkość zerowa a przód sobie pojechał,więc
    jak ma ABS pomóc?
    > jeszcze taka ciekawostka socjologiczna: czemu tak krytycznie o ABS wypowiadają
    > się Ci którzy go nie mają? ;)
    To że nie mam to nie znaczy że nie miałem.

    --
    Tomek
    BMW R1100S