  • Data: 2009-11-05 13:35:11
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Monster wrote:
    > czasem nawet nie potrzeba hamować-na rondzie
    > np.wjechałem na plamkę błota,prędkość zerowa a przód sobie pojechał,więc
    > jak ma ABS pomóc?

    Ale wy fajni jesteście, ci protestujący przeciw ABS. Małe dzieci nawet wiedzą, że ABS
    ma pomagać gdy
    się hamuje, a wy z uporem maniaka cały czas albo rondo albo olej albo jeszcze inne
    rzeczy -
    niezwiązane z hamowaniem.

    Z tym pochyleniem też zupełnie teoretyzujecie, próbując udowodnić że ABS jest bez
    sensu. Nie wiem,
    może straciliście pieniążki na remont motocykli po poślizgu i teraz wam przykro że
    inni mają szanse
    tego uniknąć..
    Ale zastanówcie się, czy na pewno warto publicznie bredzić - ludzie wam to wyciągną
    za kilka lat i
    będzie wstyd.
    A za kilka lat większość z tych co teraz protestują, będą ABS chwalić i polecać
    początkującym...
    Zwłaszcza jak wejdzie on do wyścigów motocyklowych, bo już bezczelności wam nie
    starczy, żeby
    krytykować zawodników.

    Skąd to się psiakrew bierze, że jak tylko ktoś ma inne zdanie to od razu z buta
    trzeba mu pojechać,
    co? Skąd u was takie święte przekonanie o własnej racji... Załamujący jesteście,
    serio.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL