  • Data: 2012-05-24 17:25:12
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-24 14:21, komar pisze:

    > Tak, wtedy trzeba dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Ale jak firma
    > bierze się za zlecenie - jedno zlecenie - które wykańcza całą firmę, to
    > znaczy, że po prostu zarząd uprawia hazard.

    > ale umowę z DSS między kima a kim? sugerujesz, że DSS zmuszał
    > podwykonawców do podpisywania z nimi umów? :)

    > to ty? gdzie tu jakaś merytoryka?
    > Gościu majaczy, że go rząd okradł, ten film tylko pokazuje właśnie
    > dlaczego firmy padają.
    >
    > też odpowiem linkiem:
    > http://www.adamduda.pl/2012/05/14/koko-koko-badz-pan
    -spoko/

    No tak:
    "Spekulanci się wcześniej czy później wykruszają, a zostaną ci, co
    umieją planować, albo wielkie koncerny, które potrafią położyć
    odpowiednie pieniądze na stół żeby zabezpieczyć transakcję."

    Zwykła głupawa demagogia dla domorosłych kapitalistów wonabi. Przy takim
    podejściu kosi się właśnie uczciwych a zarabiają spekulanci, którzy
    wyprowadzają kasę na zewnątrz. Jeżeli nie, to wyjaśnij co DSS zrobiło z
    kasą którą otrzymało od rządu? wiemy, że nie poszło to na drogi.

    A.