  • Data: 2012-05-24 19:24:24
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:jpll00$61i$...@i...gazeta.pl...
    >a co powiesz o podwykonawcach, którzy nie zostali zgłoszeni przez DSS
    >do
    >GDDKiA i którzy często nie mają nawet spisanych umów? Bo jak dla mnie
    >idioci.

    P.S. Jak to z tymi zgloszonymi podwykonawcami jest ?

    Glowny mial w ofercie piasek np po 200zl/tone z dowozem, dostawca
    dostarczyl po 120zl/t, to teraz mu GD wyplaci 120 a glownemu 80 nie
    wyplaci, bo to za duzo, czy takie roznice sie nie zdarzaja, czy
    faktura od dostawcy bedzie na 200, a prowizja przeplynie poza GD ?

    J.