  • Data: 2012-05-24 17:44:00
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 24 May 2012 14:38:03 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > Znowu bredzisz o tym samym.

    nie bredzi. Podpisywanie tak ryzykownych kontraktów podpada pod działanie
    na szkodę firmy.

    > Gdyby bylo wiadomo jak wyglada sprawa to nikt nigdy nie podpisalby z
    > nimi zadnej umowy. W dodatku nie mozna zakladac, ze wszyscy to oszusci.

    a co powiesz o podwykonawcach, którzy nie zostali zgłoszeni przez DSS do
    GDDKiA i którzy często nie mają nawet spisanych umów? Bo jak dla mnie to
    idioci.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?