  • Data: 2012-05-24 16:33:09
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-24 14:33, komar pisze:

    > Mi bardziej chodzi o to, że firmy biorą jedno zlecenie, które wykańcza całą firmę.
    Zwykle jedna nieopłacona faktura nie kładzie całej firmy, chyba, że ktoś biorąc
    zlecenie kierował się ułańską fantazją.

    To trochę tak, jakbyś napisał że ułańską fantazja wykazuje się np. zwykła rodzina,
    która wybierając wybierając
    ofertę developera ryzykuje, że ten w razie bankructwa, zostawi ich na lodzie bez
    pieniędzy i bez mieszkania.
    Skrajnie nierozsądne? Może, tylko co zamiast - wegetacja po kątach u teściowej?

    Niektóre firmy po prostu są za małe na to, żeby naraz prowadzić z 10 niezależnych
    projektów i móc zamortyzować
    jeden czy dwa nieudane kontrakty. Ryzykują więc biorąc spory kontrakt, bo chcą
    rosnąć, i wiedzą, że ci co już
    urośli, też kiedyś ryzykowali. A jak się nie uda to padną. Czy to tragedia? Dla tych
    ludzi osobiście może i tak,
    ale z punktu widzenia systemu? Znika jeden podmiot, pojawi się drugi, zasoby nie
    znikają, tylko zmieniają
    właściciela... ot, darwinizm.