  • Data: 2012-05-24 15:57:45
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Witkowski nabazgrał(a):

    3) szansę wcześniejszego, porządnego przetestowania w warunkach zbliżonych
    do realnych.

    Juz wiedzę 40-50 letnich roboli bawiących się w piaskownicach, zjeżdżalniach
    ze zjeżdżalni czy huśtających się na huśtawkach, nie mówię już o tak zwanych
    małpich gajach gdzie trzeba się wspinać, biegać po sznurkowych mostkach itp
    :)