  • Data: 2010-02-15 13:14:06
    Temat: Re: Pierścienie pośrednie VS telekonwertery
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Ale to chyba naturalne jeśli telekonwerter powiększa dwukrotnie?
    że w pracy na długi dystans to oczywiste, bo po to jest, wydłuża ogniskową.
    Że na makro wcale takie oczywiste nie jest, modelu matematycznego na
    gorąco nawet sobie wyobrazić nie potrafię (ale nie jestem z branży).
    na pewno nie do przyjęcia jest wtedy szkolny "model nieskończenie
    płaskiej" soczewki, to już się liczy w przestrzeni.