eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPiękna orka elektryków :-) › Re: Piękna orka elektryków :-)
  • Data: 2020-06-15 15:25:41
    Temat: Re: Piękna orka elektryków :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15-06-2020 o 15:17, K pisze:
    > On 15/06/2020 13:38, Cavallino wrote:
    >>
    >> Ale co w związku z tym?
    >> Jak to się ma do tego na co odpowiedziałeś?
    >>
    >> Bo ja piszę z doświadczeń praktycznych, własnych i cudzych, a nie z
    >> dyrdymałów wypisywanych przez dziennikarzy, mających zerowe rozeznanie
    >> w temacie, za to opanowane copy-paste.
    >>
    >> Chcesz zaprzeczyć temu co napisałem, to musisz się wysilić i sam
    >> policzyć i napisać co było nie tak.
    >>
    >> P.S.
    >> Ionity w Polsce nie jest żadnym wyznacznikiem, bo raz że mają śladową
    >> ilość stacji, dwa że praktycznie nikt z nich nie korzysta w sposób
    >> płatny...
    >>
    >> Korzysta się z Greenway, Ekoenergetyki, oraz ładowarek miejskich,
    >> sklepowych, dostawców prądu czy paliw płynnych.
    >> Często nadal darmowych, a przynajmniej wielokrotnie tańszych niż
    >> cennik Ionity.
    >
    > No to ja bym mogl podladowac za darmo w pracy na jednym z 15 miejsc (z
    > prawie 2tys ogolnie miejsc parkingowych). Nie sa to ladowarki szybkie i
    > o godzinie 9.00 wszystkie sa zajete przez Nissany Leaf
    > (najpopularniejsze). Moglbym sprobowac sie podlaczyc na chwile po
    > poludniu i to wszystko. Pozniej pozostaje mi ladowanie w domu. Do pracy
    > mam prawie 50km w jedna strone.

    Czyli jak byś dobrał z głową elektryka, to jeździłbyś na tej trasie za
    ułamek ceny paliwa.

    W Polsce za 5 zł/100 km średnio.
    Jak masz domu drugą taryfę, to za 3-4 zł.

    Więc nie jest drożej, a przynajmniej nie w każdym przypadku.

    Może być drożej w trasie - ale jak 90% czasu w niej nie jeździsz, to
    możesz sobie pozwolić na dodatkowy koszt raz na ruski rok, albo pojechać
    czymś innym jeśli koszty grają aż taką rolę.

    Problem z elektrykami jest inny niż koszty eksploatacji - zasięg i
    koszty zakupu auta z sensowną baterią (60 kWh lub więcej) - to 150 tys
    wzwyż.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: