  • 1. Data: 2012-08-24 14:08:25
    Temat: Piątkowo - baba za kierownicą
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam

    http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741

    Na wesoły weekend ;-) !

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 2. Data: 2012-08-24 14:40:43
    Temat: Re: Piątkowo - baba za kierownicą
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    W dniu 2012-08-24 14:08, Grzegorz pisze:
    > Witam
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741
    >
    > Na wesoły weekend ;-) !
    >
    > Pzdrw.

    Po co debil wjezdzal w te ulice skoro nie miał możliwości przejazdu?
    POwinien zaczekac az kobita przejedzie, ale nie, burak musial sie pchac
    i jeszcze pretensje

  • 3. Data: 2012-08-24 15:46:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 14:40:43 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

    > Po co debil wjezdzal w te ulice skoro nie miał możliwości przejazdu?
    > POwinien zaczekac az kobita przejedzie, ale nie, burak musial sie pchac
    > i jeszcze pretensje

    Znaczy sugerujesz że pod koniec się nie wyminęli?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2012-08-24 16:45:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Grzegorz* napisał(-a):

    > http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741

    Myślałem, że mi się popsuła karta muzyczna

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-08-24 17:50:40
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    W dniu 2012-08-24 15:46, MadMan pisze:

    > Znaczy sugerujesz że pod koniec się nie wyminęli?

    Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
    jedzie, a kobietom sie ustepuje, Cham i buurak.

  • 6. Data: 2012-08-24 17:58:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 17:50:40 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

    > Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
    > jedzie, a kobietom sie ustepuje

    W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2012-08-24 18:10:19
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    W dniu 2012-08-24 17:58, MadMan pisze:

    > W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

    Honorowym kodeksie każdego mężczyzny.

  • 8. Data: 2012-08-24 19:01:03
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 18:10:19 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

    > Honorowym kodeksie każdego mężczyzny.

    Nie każdego, a słowiańskiego, i to takiego niedostosowanego do życia.

    AK

  • 9. Data: 2012-08-24 20:43:12
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

    Art. 0 par.1:
    Kierujacy pojazdem zblizajac sie do samochodu prowadzonego przez kobiete
    obowiazany jest zachowac szczegolna ostroznosc i umozliwic jej
    bezpieczny przejazd w cholere.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2012-08-24 22:20:38
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Pawel O'Pajak !:

> [...]
    > Kierujacy pojazdem zblizajac sie do samochodu prowadzonego przez kobiete
    > obowiazany jest zachowac szczegolna ostroznosc i umozliwic jej

    Zgadza się !!!! :-D!

    Ale na tym Misiubisi brakowało napisu "baba za kółkiem" a z tych ponad
    50 m nie było widać. No i było szeroko jak widać ...

    Pierwszy raz mi się takie cuś przytrafiło, od ponad pół miliona km -
    stąd wrzuta. A jakość dźwięku i obrazu marnawa żeby szybciej wgrać.
    Oryginał to ok. 200 MB.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz