  • 11. Data: 2012-08-24 22:21:50
    Temat: Re: Piątkowo - baba za kierownicą
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Bartas_M5 !:

    > Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
    > jedzie,

    No jak babę zobaczyłem to ją wyminąłem - jak najszybciej :-D !!!

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 12. Data: 2012-08-24 23:24:25
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Grzegorz napisał(a):

    > http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741
    > Na wesoły weekend ;-) !

    Eeee... ciołek pewnie pod prąd wjechał
    i pruje się przy lasce. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2012-08-25 13:01:09
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 24/08/2012 17:10, Bartas_M5 wrote:

    > Honorowym kodeksie każdego mężczyzny.

    Ja ostatnio miałem taką zawodniczkę, co mi się wpakowała
    z podporządkowaniej i też się powoływała na: "no ale ja jestem
    kobietą!".

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 14. Data: 2012-08-25 13:10:03
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Bartas_M5 wrote:

    > Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
    > jedzie, a kobietom sie ustepuje, Cham i buurak.

    Na poczatku nie wiedzial, ze to kobieta wiec slusznie zalozyl, ze
    spokojnie sie wymina.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2012-08-25 13:50:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 24 Aug 2012 23:24:25 +0200, "Kerry" <k...@k...com>
    wrote:

    >Eeee... ciołek pewnie pod prąd wjechał
    >i pruje się przy lasce. ;)

    IMHO właśnie tak było. Facet wpierniczył się pod prąd, a miał do
    kobity pretensję. Szkoda że nie trafił na jakąś 16 tonową solówkę z
    przeciwka, ciekaw jestem czy wtedy też byłby taki mądry.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2012-08-25 17:23:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO właśnie tak było. Facet wpierniczył się pod prąd

    W Twoim debilnym postrzeganiu rzeczywistosci.

  • 17. Data: 2012-08-25 18:06:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 25 Aug 2012 17:23:49 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >W Twoim debilnym postrzeganiu rzeczywistosci.

    Rozwiniesz swoją światłą wypowiedź?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2012-08-25 19:30:18
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > IMHO właśnie tak było. Facet wpierniczył się pod prąd, a miał do
    > kobity pretensję. Szkoda że nie trafił na jakąś 16 tonową solówkę z
    > przeciwka, ciekaw jestem czy wtedy też byłby taki mądry.

    Fail
    Na początku widać znak zakazu zatrzymywania się. Chyba nie obowiązywałby
    dla jazdy pod prąd ;)

    Darek

  • 19. Data: 2012-08-25 19:57:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 25 Aug 2012 19:30:18 +0200, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    >Fail
    >Na początku widać znak zakazu zatrzymywania się. Chyba nie obowiązywałby
    >dla jazdy pod prąd ;)

    Fucktycznie, krótko go widać, ale widać. Mój błąd. Aczkolwiek w naszym
    kraju wszystko jest możliwe, nawet takie oznakowanie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2012-08-25 21:03:06
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello jerzu !:

    > IMHO właśnie tak było. Facet wpierniczył się pod prąd, a miał do
    > kobity pretensję. Szkoda że nie trafił na jakąś 16 tonową solówkę z
    > przeciwka, ciekaw jestem czy wtedy też byłby taki mądry.

    A wiesz że w pierwszych sekundach tak właśnie pomyślałem ? To ul.
    Modelarska w Katowicach, a ja jechałem "skrótem" od Korfantego, bo tam
    jakieś roboty były. Ale jak się okazało, jednak nie była jednokierunkowa ...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz