  • 1. Data: 2012-08-24 00:32:48
    Temat: Odważne teza :)
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Po setkach tysięcy kilometrów doszedłem do jednego wniosku.
    Państwu Polskiemu nie zależy na zwiększeniu bezpieczeństwa na drogach
    interesuje ich utrzymanie śmiertelności na akceptowalnym dla
    społeczeństwa poziomie oraz utrzymanie liczby wypadków na równie
    akceptowalnym dla budżetu NFR poziomie oraz i przede wszystkim
    zwiększenie maksymalnie jak tylko to możliwe wpływów z mandatów. Gdyby
    było inaczej policjanci nie czatowaliby ukryci za krzakami w miejscach
    "efektownych" dla statystyk mandatów, a dokonywaliby pomiarów w
    miejscach "efektywnych" dla naszego bezpieczeństwa. Wiem, odważna teza,
    ale nie znajduję argumentów przeciwko niej.

    anacron

  • 2. Data: 2012-08-24 01:24:24
    Temat: Re: Odważne teza :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-24 00:32, anacron pisze:
    > Po setkach tysięcy kilometrów doszedłem do jednego wniosku.

    1. Przy twoim iq do większej ilości nie mogłeś dojść.
    2. Komendat się z tobą zgadza ?
    3. Głupi jesteś, ale nie martw się ... to genetyczne, byłem
    wtedy pijany.

    > Pozdrawiam

    Mów do ręki.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2012-08-24 14:30:10
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-08-24 00:32, anacron pisze:
    > Po setkach tysięcy kilometrów doszedłem do jednego wniosku.

    Jest jeszcze kilka tez które wśród autorytetów moralnych czy
    gospodarczych zaczynają być na głos wypowiadane a parę lat temu były
    wyśmiewane jako oszołomskie brednie "polityków nierealnych" ;-)
    Już nie jest kwestią "czy" tylko "kiedy" lemingi przejrzą na oczy.

  • 4. Data: 2012-08-24 14:48:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 00:32:48 +0200, anacron napisał(a):

> [...]
    > Państwu Polskiemu nie zależy na zwiększeniu bezpieczeństwa na drogach
    > interesuje ich utrzymanie śmiertelności na akceptowalnym dla
    Przepraszam, a to chyba oczywiste, gdyz kazdy ruch samochodu jest
    zwiększeniem zagrożenia.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2012-08-24 21:26:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > miejscach "efektywnych" dla naszego bezpieczeństwa. Wiem, odważna teza,
    > ale nie znajduję argumentów przeciwko niej.

    Strzyżenie baranów trwa.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2012-08-27 08:43:30
    Od: Robson <r...@...pl>

    > zwiększenie maksymalnie jak tylko to możliwe wpływów z mandatów.

    Żeby to stwierdzić nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do
    Rumunii. Tam na światłach jest montowany licznik i wiadomo, ile sekund
    będzie jeszcze zielone lub czerwone światło. Rozwiązanie proste i tanie,
    likwidujące problem, czy światło było "późne zielone" czy inne. Jeśli
    mam do skrzyżowania kilkanaście/kilkadziesiąt metrów i 2 sekundy, to
    wiadomo, że trzeba odpuścić i się zatrzymać. Ale u nas nie. Na
    skrzyżowaniu niedaleko mojego domu, gdzie jest sygnalizacja wielofazowa,
    rano kręcą się 2-3 radiowozy i kasują jeżdżących na żółtym. Chodzi o
    kasę, nie o bezpieczeństwo.

  • 7. Data: 2012-08-27 11:22:59
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 27.08.2012 08:43, Robson wrote:

    > Żeby to stwierdzić nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do
    > Rumunii. Tam na światłach jest montowany licznik i wiadomo, ile sekund
    > będzie jeszcze zielone lub czerwone światło.
    Takie światła działają w Rzeszowie.

    Michoo

  • 8. Data: 2012-08-27 11:32:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości
    >Żeby to stwierdzić nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do
    >Rumunii. Tam na światłach jest montowany licznik i wiadomo, ile
    >sekund

    No, do Rumunii to sie co miesiac nie jezdzi :-)

> [...]
    >inne. Jeśli mam do skrzyżowania kilkanaście/kilkadziesiąt metrów i 2
    >sekundy, to wiadomo, że trzeba odpuścić i się zatrzymać. Ale u nas

    We wrocku jest pare takich swiatel. Przydatne, ale
    - licznik gasnie 3 s przed koncem, wlasnie po to zeby niektorzy nie
    probowali sie zalapac na ostatnia sekunde,
    - ruszasz na zielonym, patrzysz daleko przed siebie tam tez sie
    zapalilo zielone. Wiec gaz do dechy .. i tak widzisz ze coraz blizej,
    a licznik chyba coraz mniejszy, bo za daleko na odczyt dokladny. no i
    tak trzymamy, swiatla coraz blizej, na liczniku juz widzisz 5,4,
    ciemno ... no i co - hamowac z tych 120 do zera, czy zdazymy przemknac
    ? :-)

    Wiec wszystko zalezy od dezorganizatorow ruchu. Jakby sie nie dalo
    ustawic zielonej fali na 70 ..

    J.

    P.S. Czasem, czy wrecz czesto, nie da sie ustawic. Ale we wrocku
    wyjatkowo tego malo.

  • 9. Data: 2012-08-27 12:21:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robson,

    Monday, August 27, 2012, 8:43:30 AM, you wrote:

    > Żeby to stwierdzić nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do
    > Rumunii. Tam na światłach jest montowany licznik i wiadomo, ile sekund
    > będzie jeszcze zielone lub czerwone światło.

    Ale po co do Rumunii? Przyjedź do Opola czy Wrocławia.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan