  • 1. Data: 2012-08-24 00:33:28
    Temat: Odważna teza :)
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Po setkach tysięcy kilometrów doszedłem do jednego wniosku.
    Państwu Polskiemu nie zależy na zwiększeniu bezpieczeństwa na drogach
    interesuje ich utrzymanie śmiertelności na akceptowalnym dla
    społeczeństwa poziomie oraz utrzymanie liczby wypadków na równie
    akceptowalnym dla budżetu NFR poziomie oraz i przede wszystkim
    zwiększenie maksymalnie jak tylko to możliwe wpływów z mandatów. Gdyby
    było inaczej policjanci nie czatowaliby ukryci za krzakami w miejscach
    "efektownych" dla statystyk mandatów, a dokonywaliby pomiarów w
    miejscach "efektywnych" dla naszego bezpieczeństwa. Wiem, odważna teza,
    ale nie znajduję argumentów przeciwko niej.

    anacron