  • Data: 2013-04-23 16:05:45
    Temat: Re: Photoshop - problem z desaturacj?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Apr 2013, Marek wrote:

    > Oba te pojęcia krążą wokół nieszczęsnych 8 bitów na kanał.

    W różnych miejscach.
    Pic w tym, że takiego miejsca w tej chwili technicznie
    po stronie monitora nie ma. "Braku implementacji" która
    z braku danych mogłaby je pokazać nie liczę :)
    Jedyne miejsce gdzie to ograniczenie jest, to zerowe
    wsparcie programowe dla *ewentualnego* rozwiązania sprzętowego.

    > Oj, chyba nawet na zawsze! :) Nawet przy 100% gamucie 12 bitów wystarczy.

    Nie wiem czy się rozumiemy.
    Nie mam na myśli gamutu, mam na myśli goły zakres jasności,
    w kategorii niebo prześwitujące w ciemnym lesie albo lepiej
    kot pod samochodem stojącym w południe w pełnym słońcu,
    koniecznie z przednim i tylnym planem w tym słońcu ;)

    > Twoje ulubione aplikacje nie pozwalają tych pasków poprzerzucać na drugi
    > monitor?

    Pierwsza z brzegu (firefox, dokumentację w HTML wolę od PDF
    i nic na to nie poradzę) i leżę - same strony są jakie są :D

    > Przydałby się monitor z pivotem elektrycznym żeby sam się regulował do danego
    > zdjęcia :-D Ostrożnie z herbatą na biurku! :-D

    Hm... :)

    pzdr, Gotfryd