    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Peugeot 207 - Antipollution system fault
    Date: Sun, 2 Apr 2023 21:24:14 +0200

    > Mogą się czepiać. Zależy na kogo trafisz. Ja bym najpierw podjechał
    > sprawdzić/zdiagnozować (koszt ok 100-200zł) w zależności do kogo
    > trafisz/pojedziesz.

    W sumie źle odpowiedziałem :) Ja bym użył modułu z Allegro
    https://allegro.pl/oferta/elm327-icar2-vgate-obd2-in
    terfejs-bluetooth-polski-8194134208
    i aplikacji Piston czy Torque na smartfona. Po diagnozie, skasowałbym
    błędy i patrzył czy wrócą :)

    Ponieważ to posiadam to już nie muszę kupować.

    Dlaczego skasowanie błędów? Czasem się takie błędy pojawiają i jest to
    nawet przypadek. Skasowanie błędu, kasuje ten "przypadek" bo jeśli błąd
    wystąpi ponownie, to raczej mamy pewność, że jest to jednak konkretna
    usterka a nie źle kontaktująca chwilowo wtyczka...co również może być
    konkretem :D

    Często jednak się zdarza, że po skasowaniu błędu nie wraca...chociaż
    takich przypadków jest niewiele. Sam moduł OBD2 przydaje się później do
    wielu rzeczy. U siebie mam wpięty na stałe w gniazdo i używam apki
    Torque, logując sobie do WWW różne parametry podczas jazdy i mam
    historię tego, co się tam odjaniepawla :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>