  • Data: 2023-04-02 21:46:28
    Temat: Re: Peugeot 207 - Antipollution system fault
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja bym użył modułu z Allegro
    > https://allegro.pl/oferta/elm327-icar2-vgate-obd2-in
    terfejs-bluetooth-polski-8194134208  i aplikacji Piston czy Torque na smartfona. Po
    diagnozie, skasowałbym błędy i patrzył czy wrócą :)

    > Ponieważ to posiadam to już nie muszę kupować.

    > Sam moduł OBD2 przydaje się później do
    > wielu rzeczy. U siebie mam wpięty na stałe w gniazdo i używam apki
    > Torque, logując sobie do WWW różne parametry podczas jazdy i mam
    > historię tego, co się tam odjaniepawla :)

    Gdzie jest port OBD2 w Peugeocie 207? Jak trudno jest się tam podłączyć?

    Czy aplikacja Piston lub Torque jest darmowa?

    Myślę, że od tego zacznę. Wg podanego przez Ciebie cennika taka diagnoza
    może kosztować do 400 zł, a zakup tego interfejsu już by mi dał pewien
    pogląd. Nie wiem tylko czy będę umiała się nim posługiwać.

    Pozdrawiam
    Ewa