  • Data: 2023-04-02 23:10:12
    Temat: Re: Peugeot 207 - Antipollution system fault
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.04.2023 o 22:55, io pisze:

    > Hehe.
    >
    > Ostatnio mi Twizy nie "odpaliło" :-)
    >
    > Jak go zostawiałem w garażu to przyjechałem wycyckanym do zera. Tak mi
    > się po prostu uwidziało że powinno wystarczyć. Zatrzymałem się przed
    > garażem po 3km jazdy przed którymi pokazywał 1km zasięgu a z trudem bo z
    > trudnem ale jakoś te 3 przejechał. Po chwili pokazał kreseczki i całkiem
    > wyłączył się i trzeba było podłączyć wtyczkę by wjechać :-) Wjechałem,
    > podłączyłem i poszedłem.

    I tu wchodzę JA, CAŁY NA BIAŁO z kanisterkiem i paliwkiem :]

    > I jak przyszedłem to zimny. Po przyłączeniu zasilania nie załącza się
    > ładowanie w ogóle. Już zacząłem rozważać co mnie czeka :-) ale tak se
    > pomyślałem, że ... jak nic nie śmieci to pewnie wraz z akumulatorem
    > trakcyjnym rozładował się też 12-woltowy i po doładowaniu powinien
    > normalnie zacząć ładować i jeździć. I tak stało się, że w końcu załączył
    > się. No ale gdybym nie miał pomysłu to nic tylko dzwonić do ASO :-) bo
    > zwykły mechanik nawet elektromechanik od spalinówek nie jest zdolny nic
    > zdziałać :-)

    Pierdolisz, kable z drugiego i jadę ewentualnie powerbank/ładowarka
    rozruchowa. 5 min i w trasie :D Tak się uruchamia spalinówki :D

    Prątki muszą mieć czas. Taka ciekawostka. Im człowiek starszy i rozumny,
    tym bardziej ceni czas. Gdybym od urodzenia miał prątka to bym se musiał
    kilka lat doliczyć do życia dla tego kurestwa :D Nawet ustawa z kilkoma
    dniami urlopu dla prątków/wincyj by nie pomogła :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>