  • Data: 2023-04-03 09:51:36
    Temat: Re: Peugeot 207 - Antipollution system fault
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 207 to niby nie 206, ale przeciez
    > technologia, no i myśl, zblizone, więc jak bym też pojeździł i
    > poobserwował :)
    Tak zrobię. Pojeżdżę parę dni i zobaczę co się będzie działo.
    Jeśli nic się nie zmieni, to prawdopodobnie kupię interfejs
    diagnostyczny, zainstaluje program na smartfonie, sparuję
    smartfona z ELM i zobaczę co pokaże. Sama na pewno niczego
    nie naprawię, ale przynajmniej będę wiedziała co mi mogą
    powiedzieć w serwisie. Nie jeżdżę do ASO od czasu gdy skończyła
    się gwarancja, ale mam serwis, który specjalizuje się w samochodach
    francuskich. Oni chwalą się diagnostyką, ale nie wiem za ile. :-(
    Wolałabym jechać na doroczny przegląd z rozwiązanym problemem.

    Gdyby pokazywał się tylko komunikat bez wyświetlania kontrolki
    silnika, to w ogóle bym się nie przejmowała. Ten typ tak ma,
    że lubi wyświetlać komunikaty. Ale świecącej kontrolki do tej
    pory nie miałam. Co prawda jest pomarańczowa lub żółta, więc chyba
    od razu nic się nie stanie. Do tego świeci się na stałe, a nie migając,
    a wg opisu to nie grozi zniszczeniem katalizatora.

    Pozdrawiam
    Ewa