  • Data: 2012-02-02 19:59:43
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapowiada sie interesujaco. Dorzuci jeszcze ktos swoja opinie na temat
    > tej ksiazki?

    ja to już straciłem nadzieję, te książki piszą jacyś debile...
    której książki byś nie wziął to na 3/4 stron jest wydruk programu, a
    pomiędzy jakieś wyjaśnienia nie na temat...

    może ja jestem nienormalny, ale zawsze wolałem pisać wszystko od zera
    rozumiejąc co w którym momencie i dlaczego, niż sto tysięcy razy poprawiać
    jakiś gotowy kod zerżnięty z jakiejś marnej strony www...

    no chyba, że się mylę, niech Ktoś napisze kto ma tę książkę
    czy warto wywalić na nią 100 pln?