    From: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Petersburg-Murmansk
    Date: Wed, 04 Mar 2009 11:07:28 +0100

    Witojcie!
    Driv uzyl chyba jakiejs forumowej metody na "podbijanie" tematu - stad
    moje pytanie ocssochozziii... Gdyby okazal sie byc bardziej cierpliwym,
    to zdazylbym odpowiedziec merytorycznie - czymze w koncu sa 24 godziny
    oczekiwania na odpowiedz w cieple domowego ogniska w porowaniu z jazda
    do Murmanska? ;)

    Weglik napisał(a):
> [...]

    Z Suwalk czy ze Zgorzelca? ;)

    Mylisz sie.

    Ano sa i mozna.

    Toc niespodziewanki sa immanentna cecha takich wyjazdow - dlatego malo
    ludzi tam jezdzi, poniewaz nie wie, czego moze sie spodziewac - jakie
    niespodziewanki sprawi im droga, GAI, obsluga hotelu czy wreszcie zwykly
    los ;)

    > ze pozwole sie wtracic przed Kierownika

    Och tam, och tam! :P

    > pewnie w szczegolach ci opisze ale 4 lata temu (heh - ten czas)

    Ano... Sam zem sie zdumial niedawno, ze to juz 4 latka stukneli...
    Dzieciak juzby szedl do przedszkola ;)

    > droga byla zroznicowana
    > - ale sporo dobrego asfatlu ktory potrafil konczyc sie szutrem w
    > jednym miejscu - ale to kawalek byl i to juz bodaj za kolem
    > podbiegunowym..

    Tyaaa... A o tym szuterku zaraz za granica rosyjska zapomniales? ;)

    > nocy praktycznie nie ma (latem) ale trza uwazac na takich bez
    > swiatel...

    Ano. Nocy nie ma ale niskie slonce moze ciezko utrudnic jazde - i
    okulary sloneczne nie pomoga gdy w cieniu drzew od strony slonca
    nadlatuje zakamuflowana Lada z reflektorami stjuningowanymi czarna pleksa ;)

    > w okolicach Magnitagorska - ostroznie - teren przemyslowy a na drodze
    > jakies belki lezaly :)

    Kuref! Belki i kamory - wielkosci glowy doroslego czlowieka :)

    > zwiedzac - mozna przydrozne bary -pyszne zarlo:)

    Ale pamietasz, ze nalezy omijac te wygladajace na cywilizowane? Straszne
    paskudztwo - jeden jedyny raz w takim wlasnie chyba chlopaki nie
    dokonczyli posilku :\ Bueee...

    > czasu - ja wiem - 3 dni lajcik 2 dni - troche predzej
    > ER5

    IMO zalezy czym sie jedzie ;)
    Moja Sikora z padnietymi amortyzatorami ograniczala mnie miejscami do
    60...70km/h. Takie wyboje byly. W tym samym miejscu koledzy na TA i AT
    dlubali z nudow w nosach i zeznawali pozniej, ze spokojnie mogliby
    jechac szybciej. Z kolei na odcinkach swiezo wyremontowanych mozna
    leciec i 3 paki - praktycznie nie ma tam zakretow ;)