  • Data: 2009-03-11 12:11:22
    Temat: Re: Petersburg-Murmansk
    Od: Weglik <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaaa... No to hmm... niech sobie
    przypomne...http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman
    21#5244124269814470130
    > Mysmy lecielismy z Nowgorodu i zajelo nam to dwa noclegi.
    > Okolo poludnia we wtorek wyjechalismy i wieczorem w czwartek
    > dojechalismy do samego Murmana.
    > Ale. Sprzyjala nam pogoda - bylo wyjatkowo cieplo i sucho (tylko jedna
    > burza w polowie pierwszego dnia i kilka godzin deszczu drugiego dnia).
    > Dzieki temu moglismy robic dluzsze dzienne przebiegi i stawalismy na
    > "nocleg" (Nazbierajcie drewna na ognisko zanim sie sciemni! Jakie kufra
    > sciemni? Jest druga w nocy i ciemniej nie bedzie! ;)) dosc pozno.

    noo druga rzecz - zesmy sie tak na prawde nie sprezali - zdjecia
    papieroski knajpy - noclegi w lesie...
    drzemki znaczy
    a i z predkosciami zesmy nei szaleli - w sumie lajcikowo szlo...
    pamietasz jak zesmy sie na radar zalapali na zabudowanym po kilkuset
    kilometrach dziczy :)

    http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman21#524412457
    6584963474
    > Droga powrotna zajela nam trzy noclegi - wiedzielismy juz jak wyglada
    > trasa i wogle. ;)
    > Mysle, ze z Pitera do Murmanska tez musisz liczyc minimum 3 dni (dwa
    > noclegi w trasie) - odleglosc troszke mniejsza ale mozliwe, ze trafisz
    > na gorsza pogode, a wtedy przelotowa spada.

    w murmansku ponoc bardzo nam sie trafilo z pogoda i dawno nie bylo
    pieknie jak wtedy...
    bo bywa deszczowo i zimno...

    > A nie mam pojecia - mysmy jechali na Pskow, choc wyszlo nam na Dno ;)

    > A, to fakt.

    > To jest ten szutrowy odcinek - chyba kilka
    kilometrow.http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman2
    1#5244127189968970226
    > Zasadniczo widac bylo, ze silnie remontuja drogi  te juz wyremontowane
    > byly jak pasy startowe, na ktorych mozna testowac Vmax Busy ;)
    > Jakim motocyklem bedziesz lecial?

    > Raczej rozsypuja na biezaco - widac bylo, ze caly czas szedl tamtedy
    > transport ciezkimi gruzawikami.

    a co drugi - z drzewami do ikei ;)

    > Z polecanych knajpek, to przypominaja mi sie dwie:
    > Jedna w Andrejewszczinie lub raczej w Megredze obok stacji benzynowej,
    > do ktorej trzeba zjechac z glownej drogi (Weeeglik! pooomoz!) :)

    moja mapa ze znacznikami jest obecne w rosji...

    http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman21#524412449
    8147360386
    > Druga w Zelonogorskim (tam, gdzie do drogi podchodzi zatoka Morza
    > Bialego i jest hydroelektrostacja przed
    Kandalaksza)http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman
    21#5244125401258067746

    tak...
    tylko trza uwazac tyle powietrza dobrego ze motungi sie przewracaja
    same

    3 knajpka - to w murmansku - w okolicach targu przy hotelu 69
    rownoleznik... polecam...

    co do noclegu - najbezpieczniej w lesie :)
    serio serio:)