  • Data: 2009-03-09 20:44:04
    Temat: Re: Petersburg-Murmansk
    Od: "driv" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >czymze w koncu sa 24 godziny oczekiwania na odpowiedz w cieple domowego
    >ogniska w porowaniu z jazda do Murmanska?
    CZemuż nie widać odpowiedzi w MSgates a na sikacz... jezd.

    - niczym, a w porównaniu do wieczności to dopiero...

    >Z Suwalk czy ze Zgorzelca? ;)

    Z Petera. Do Rygi traskę znam, można powiedzieć jak własną...
    A'propos czy nowy most w Rydze już otwarty?

    >Mylisz sie.

    Tak se tylko napisałem, jest, jest. Ale jak się ma wyznaczony, określony cel
    (Nordkap), to reszta mniej interesuje, choćby ze względów czasowych

    >Ano. Nocy nie ma ale niskie slonce moze ciezko utrudnic jazde - i okulary
    >sloneczne nie pomoga gdy w cieniu drzew od strony slonca nadlatuje
    >zakamuflowana Lada
    > trasa byla zroznicowana
    > - ale sporo dobrego asfatlu ktory potrafil konczyc sie szutrem w
    > jednym miejscu - ale to kawalek byl i to juz bodaj za kolem
    > podbiegunowym..

    Cenna informacja i oto mię się rozchodziło.

    > w okolicach Magnitagorska - ostroznie - teren przemyslowy a na drodze
    > jakies belki lezaly :)

    Może już je uprzątneli ;-)

    tu masz pare wybranych zdjec z teatrzyku

    http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman21#

    Dzięki królu :-).

    Driver
    "Jadę na motorze, motorze w czerwonym kolorze..."