  • Data: 2009-03-17 19:23:11
    Temat: Re: Petersburg-Murmansk
    Od: Weglik <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 07:04, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

    > No tak. Ale zaczynalismy mocno sprezeni wlasnie ze wzgledu na niewiadome
    >   nas oczekujace. Im blizej celu bylismy, tym wiecej odpoczynkow bylo :)

    mocno sprezeni??
    no nie zartuj :)
    sprezyc to my sie moglismy :)
    co nie zmienia faktu ze koncowke to juz mielismy leniwa jak bieg wisly
    w toruniu;)
    w sumie to ze nagle pokazal sie murmans to zaskoczenie bylo:)

    > Najbezpieczniej w sensie, ze najspokojniej. :) Czlek czasem nie ma
    > ochoty integrowac cie z przewaznie zyczliwymi i przyjaznie nastawionymi
    > lokalesami - wtedy najlepiej tak, jak Weglik pisze - zaszyc sie w lesie
    > z dala od miejscowosci. Jest to o tyle latwo, ze droga przez Karelie
    > praktycznie omija wioski i latwo jest znalezc mila miejscowke w uroczym
    > miejscu.

    oprocz komarow:)

    a spokojnie i bezpiecznie... jak sobie przypomne turbaze i brakujacy
    bagaz (no clay czas zastanawia mnie mina zlodziei ktorzy dostrzegli co
    zajebali :) ... ciekawe czy pierwej reke wlozyli - jelsit ka - to kara
    zasluzona ich spotkala:)
    albo ci bracia - czerwono armisci - co bardoz wodki chcieli sie
    napic...
    :)

    Weglik
    ER5