  • 1. Data: 2009-02-27 19:58:54
    Temat: Petersburg-Murmansk
    Od: "driv" <d...@d...pl>

    Czy ktoś latał w ub. roku tą trasą? W googlemaps dziur nie widać :-). Da się
    tą trasą w maju przelecieć świńskim truchtem tj ok 90-100km/h

    Pozdro
    driv

    --
    "Granica została już dawno przekroczona,
    tylko my nie zwracamy na to uwagi."

  • 2. Data: 2009-02-27 22:24:25
    Temat: Re: Petersburg-Murmansk
    Od: "driv" <d...@d...pl>

    --
    >Da się tą trasą w maju przelecieć świńskim truchtem tj ok 90-100km/h
    >
    > Pozdro
    > driv

    cd. ...w dwa dni

  • 3. Data: 2009-03-01 18:05:37
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    driv napisał(a):

    >cd. ...w dwa dni

    Ale osssochodzzziii?

  • 4. Data: 2009-03-02 16:16:22
    Od: "driv" <d...@d...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:goeiot$sip$1@news.onet.pl...

    > Ale osssochodzzziii?

    No, o moto oszszszywiście.

  • 5. Data: 2009-03-02 16:18:24
    Od: "driv" <d...@d...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:goeiot$sip$1@news.onet.pl...

    > Ale osssochodzzziii?

    No, o moto oszszszywiście.

  • 6. Data: 2009-03-02 16:31:43
    Od: Arni <a...@n...spam>

    driv pisze:
    > Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    > wiadomości news:goeiot$sip$1@news.onet.pl...

    > No, o moto oszszszywiście.

    zbigi raczej sie dziwi w czym problem :)) Wie, bo sam sprawdził to
    doswiadczalnie ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-03-02 20:36:01
    Od: "driv" <d...@d...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    > zbigi raczej sie dziwi w czym problem :)) Wie, bo sam sprawdził to
    > doswiadczalnie ;)

    Aaa...
    Problem oczywiście w czasie. Nie wiem ile mogę na tę traskę przeznaczyć.
    Zwiedzać to tam raczej i tak za wiele nie ma co. Długie trasy są przeważnie
    nudne, ale można wyliczyć średnie przelotowe, tylko nie chcę się nadziać na
    niespodzianki, typu koniec ancwaltu, albo co gorsza wyrwy głębokie na 2m.
    Sam wlot do murmańska wiem że jest zarąbisty, tylko czy cała trasa taka
    sama?

    Driv

  • 8. Data: 2009-03-02 20:39:02
    Od: Arni <a...@n...spam>

    driv pisze:

> [...]
    > niespodzianki, typu koniec ancwaltu, albo co gorsza wyrwy głębokie na 2m.
    > Sam wlot do murmańska wiem że jest zarąbisty, tylko czy cała trasa taka

    mam gdzies płytke ze zdjeciami z jego wyprawy, jak sie nie obrazi to
    wystawie je gdzies.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-03-02 20:54:39
    Od: "driv" <d...@d...pl>

    > mam gdzies płytke ze zdjeciami z jego wyprawy, jak sie nie obrazi to
    > wystawie je gdzies.
    byłbym dźwięczny

    Driv

  • 10. Data: 2009-03-02 21:30:44
    Od: Weglik <w...@g...com>

    On 2 Mar, 21:36, "driv" <d...@d...pl> wrote:

> [...]
    > niespodzianki, typu koniec ancwaltu, albo co gorsza wyrwy głębokie na 2m.
    > Sam wlot do murmańska wiem że jest zarąbisty, tylko czy cała trasa taka

    roznie

    ze pozwole sie wtracic przed Kierownika
    pewnie w szczegolach ci opisze ale 4 lata temu (heh - ten czas) droga
    byla zroznicowana
    - ale sporo dobrego asfatlu ktory potrafil konczyc sie szutrem w
    jednym miejscu - ale to kawalek byl i to juz bodaj za kolem
    podbiegunowym..
    nocy praktycznie nie ma (latem) ale trza uwazac na takich bez
    swiatel...
    w okolicach Magnitagorska - ostroznie - teren przemyslowy a na drodze
    jakies belki lezaly :)

    zwiedzac - mozna przydrozne bary -pyszne zarlo:)

    czasu - ja wiem - 3 dni lajcik 2 dni - troche predzej

    i tyle

    Pozdro

    Weglik
    ER5