  • Data: 2010-11-09 12:51:36
    Temat: Re: Pętaks
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam tez ponad 20 lat praktycznych doswiadczen pracy w handlu i moge Cie
    > zapewnic, ze Klientow ktorzy daja sie zdominowac sprzedawcom nie jest
    > procentowo duzo. Generalnie w Polsce najliczniejsza grupa to tzw klienci
    > wrazliwi na ceny ;)

    OK. Ale ci wrazliwy na ceny nie kupia tampaxa czy innego pentaxa bo dla
    nich "foto" = CANON czasami NIKON. Sony/Samsung kupia tez bo maja taki w
    domu telewizor.

    > Z moich obserwacji wynika, ze lustrzanek nie kupuje sie od tak, zwykle
    > przed zakupem wiekszosc kupujacych w jakims stopniu rozpoznaje rynek a
    > kupuja ten system, ktory skutecznie polecili znajomi ;P

    Bzdura. Kupuje sie lustrzanki zeby miec takie slitasne tlo rozmyte z
    tylu coby artystyczne zdjecie wrzucic na fotka.pl czy inna nasza klase.
    Kupowanie systemu to ulamek ulamka.

    Tia...
    Tak sie juz dzieje od dobrych 30 lat.