    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 29 Jun 2016 10:15:39 -0700 (PDT)
    <nktc1g$rrv$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <nl00i5$i2t$1@node1.news.atman.pl>
    <5773929b$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <nl0ahu$sb4$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nl0e1c$bn$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nl0o4j$atm$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    From: s...@g...com

    > Oj, już przestań się czepiać... miałem po prostu to szczęście, że po umyciu płyty
    telewizor ożył. Przecież go nie stroiłem, nie regulowałem, więc już nie sugeruj, że
    moje mycie, poza "powrotem do świata żywych", miało na ten telewizor jakikolwiek inny
    wpływ. Przecież i tak to było na fajans, więc nie miałem nic do stracenia, czy umyję,
    czy nie.
    > A jak telewizor ożył, to miałem to szczęście, że jakość obrazu i dźwięku była
    bardzo dobra, cała "fizjologia".
    > Proszę, nie wmawiaj mi, że dźwięk i obraz są czyst(sz)e dzięki detergentowi, bo to
    jedzie fałszem na milę.

    Dołączę do "kul story".
    Miałem płyte główną na chipsecie HX (taka do zwykłego pentium).
    Myszy mi ja obgryzły i zasikały.
    Przestała działać.
    Smutny byłem więc w akcie desperacji ją umyłem. Normalnie szczotką kosmetyczną i
    płynem do naczyń. W wannie zwykłej, pod bieżącą wodą wodociągową.
    Odłożyłem na kaloryfer na jakieś 2h, zamontowałem i ruszyła.
    Działała jeszcze sporo czasu. Nie umarła. Zestarzała się i kompa wymieniłem na super
    szybkiego durona 600.

    Ta płyta wogóle była pancerna. Przez jakiś czas zamiast podłączyć guzik reset do
    pinów resetu miałem go podpiety między masę i 5V.
    Resetowało się pięknie.
    Pokapowałem się jak sie okazało że dłuższe trzymanie resetu sprawia że śmierdzi
    spalenizną :)

    Ale już zapocone treo 180 nie dało się skutecznie umyć nawet izopropanolem...