  • 11. Data: 2009-09-22 08:04:13
    Temat: Re: Pentax w tyle
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ciekawe jest to, że w epoce analogowej nikt nigdy nie powiedział czegoś
    > takiego :)

    W "epoce analogowej" dawal rade obiektyw za stowke.

    Gowniana matryca spowodowana, ze przestal dawac.
    Samiscie sobie winni :)

  • 12. Data: 2009-09-22 09:39:39
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Rzecze Marek Wyszomirski:

    > A kto ostatnio atakuje ze średniakiem, hmm?
    Ale przecież to Sony to nie ma być średniak, więc co miałby mieć wspólnego z
    645D Pentaksa - ilość megapikseli?

  • 13. Data: 2009-09-22 09:44:28
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    gebi wrote:

    > Ale przecież to Sony to nie ma być średniak, więc co miałby mieć
    > wspólnego z 645D Pentaksa - ilość megapikseli?

    Zastosowania.

  • 14. Data: 2009-09-22 10:06:16
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    > A kto ostatnio atakuje ze średniakiem, hmm?

    A ktoś Cię atakuje? Czyżbyś czuł się zagrożony?

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 15. Data: 2009-09-22 10:56:03
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-22 10:04:13 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > W "epoce analogowej" dawal rade obiektyw za stowke.

    Zapomniałeś dopisać "zazwyczaj na 10x15, od wielkiego dzwonu na 20x30" ;-)

    > Gowniana matryca spowodowana, ze przestal dawac.

    Ale to gówniana matryca spowodowała, czy może łatwość zweryfikowania
    jakości obiektywu?

    > Samiscie sobie winni :)

    I cykliści... ;-)

    de Fresz

  • 16. Data: 2009-09-22 11:01:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Zapomniałeś dopisać "zazwyczaj na 10x15, od wielkiego dzwonu na 20x30" ;-)

    Nie, nic nie zapomnialem.

    > Ale to gówniana matryca spowodowała, czy może łatwość zweryfikowania
    > jakości obiektywu?

    Spowodowala ze szkla, ktore swietnie rysowaly na calej klatce
    nagle zaczely dawac mydliny, szczegolnie pod rogach.

  • 17. Data: 2009-09-22 13:34:43
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    dominik <n...@d...kei.pl> napisał(a):

    > Jak moĹźna taki syf pchaÄ&#65533; jako newsy? PrzecieĹź to nie ma sensu i na 99%
    > jest to radosna twĂłrczoĹ&#65533;Ä&#65533;

    Gdzieś też już czytałem o planach wypuszczenia FF 35MPix Sony z ISO poniżej
    100... Tylko tam nic nie pisało o tym, że to ma być CCD

    Maciej

  • 18. Data: 2009-09-23 01:33:25
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    KILu wrote:
    > W przypadku Sony ploty czesto wczesniej czy pozniej sie potwierdzaja, stad
    > brak dystansu do takich rewelacji.

    I wierzysz w CCD? :)
    Jak ma być nieszumne, do tego tanie to CMOS. Tym bardziej że sony ostatnio
    tam inwestuje najwięcej.

    d.

  • 19. Data: 2009-09-23 01:36:03
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Matt wrote:
    > Gdzieś też już czytałem o planach wypuszczenia FF 35MPix Sony z ISO poniżej
    > 100... Tylko tam nic nie pisało o tym, że to ma być CCD

    Bo radosnej twórczości to jest dużo.
    Co do niskiego iso - skutkuje to cienkim wysokim iso. A wiadomo, że każdy
    nerd pierwsze co ogląda to najwyższe iso z aparatu.
    Zresztą brak światła jest większym problemem niż jego nadmiar. Kultowa
    leica zrobiła iso80-2500, ale w testach widać że to iso 160 sztucznie
    kładzione. W iso25 więc nie wierzę chociaż byłoby miłe.

    d.

  • 20. Data: 2009-09-23 01:38:49
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewula wrote:
    > Zaczyna to wygladac na aparat fotograficzny ;)
    > Jeszcze jakby filtr AA wypieprzyli w cholere...

    Poszperaj za D70 i moro-fobią. Nie wiem co lepsze.

    > Ciekawe tylko czy bedzie jakiekolwiek szklo
    > zdolne to napedzic bez produkowania mydlin?

    A niby czemu to matryca ma limitować szkła, a nie na odwrót.

    Po drugie stężenie megapikseli na tej powierzchni nie jest jakieś wybitne.
    Wręcz wciąż brakuje mu do wielu cropów, a już tymbardziej olkowych i
    ostatnio canonowych.

    d.