  • 1. Data: 2009-09-21 17:48:07
    Temat: jaki aparat
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    Witam szanownych grypowiczów
    na wstępie powiem że przejrzałem całą grupę i nie znalazłem
    odpowiedzi na moje pytanie.
    Jestem amatorem fotografem i powiem szczerze że zupełnie pogubiłem się
    w tych tonach aparatów cyfrowych
    czy możecie mi polecić sprawdzoną cyfrówkę za rozsądne pieniądze no
    typowego pstrykania
    pozdrawiam
    paweł

  • 2. Data: 2009-09-21 17:58:58
    Temat: Re: jaki aparat
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > czy możecie mi polecić sprawdzoną cyfrówkę za rozsądne pieniądze no
    > typowego pstrykania

    te czerwone (lub różowe) będą wyśmienite
    P.

  • 3. Data: 2009-09-21 18:01:44
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > te czerwone (lub różowe) będą wyśmienite
    > P.

    fajnie dzięki za odpowiedz

  • 4. Data: 2009-09-21 18:20:31
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 21 Wrz, 19:48, Pawel
> [...]
    > odpowiedzi na moje pytanie.
    > czy możecie mi polecić sprawdzoną cyfrówkę za rozsądne pieniądze no

    Wyjasnij co rozumiesz przez "typowe pstrykanie"? pod woda ? na ladzie
    w lesie w domu na koncertach?
    Wyjasnij co rozumiesz przez "sprawdzona cyfowke"? DSLR , kompakt, a
    moze sredni formacik? itd.

    "Rozsadne pieniadze" to okreslenie jest wzgledne do jasnej cholery.
    StaM

  • 5. Data: 2009-09-21 18:34:48
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    StaM pisze:
> [...]
    > moze sredni formacik? itd.
    >
    > "Rozsadne pieniadze" to okreslenie jest wzgledne do jasnej cholery.

    normalne pstrykanie na lądzie,dom,na wypady czemu nie
    chodzi mi o sprawdzony model na którym sie nie zawiodę
    powiedzmy do 1500zl

  • 6. Data: 2009-09-21 18:35:51
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Pawel" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w tych tonach aparatów cyfrowych
    > czy możecie mi polecić sprawdzoną cyfrówkę za rozsądne pieniądze no

    Czolem grYpowicz!
    Musisz podac jakies warunki brzegowe bo tak to mozemy tylko strzelac w
    ciemno.
    I ja np strzele - kup Canona PS G12 - niedlugo premiera ;-)
    Tzn ja bym tak pewnie zrobil...

    --
    Pozdr.

  • 7. Data: 2009-09-21 18:46:04
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 21 Wrz, 20:34, Pawel <p...@m...pl> wrote:
    > StaM pisze:> On 21 Wrz, 19:48, Pawel

    > normalne pstrykanie na lądzie,dom,na wypady czemu nie
    > chodzi mi o sprawdzony model na którym sie nie zawiodę
    > powiedzmy do 1500zl
    Napewno sie odezwa wlasciciele Panasonica lumix,
    nie wiem naprawde czy zalezy Ci na duzym zoomie? Jezeli tak to Lumix
    FZ 38,
    jednak nie posiadam go, jak bedziesz fotki ogladal, jakie
    powiekszenia? Jezeli prawdzony Canon to Ci pomoze Janko Muzykant!
    StaM

  • 8. Data: 2009-09-21 19:14:28
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Canon G11

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 9. Data: 2009-09-21 19:19:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    >zupełnie pogubiłem się
    > w tych tonach aparatów cyfrowych

    rzeczywiscie sa produkowane w roznych tonach
    ostatnio pojawily sie nawet w pink.
    praktyczne sa srebrne gdyz one odnijaja promieniowanie sloneczne co
    zapobiega nagrzewaniu wnetrza - co jest niekorzystne dla jakosci
    zdjec.
    wnetrza niektorych aparatow sa nawet chlodzone jak procesory w
    komputerach.

    > czy możecie mi polecić sprawdzoną cyfrówkę za rozsądne pieniądze no
    > typowego pstrykania

    sprawdzone tzn uzywane , takie dostaniesz najlepiej na allegro , ale
    wystepuje pytanie o rzetelnosc sprzedajacego.
    jesli kupisz nowa to nie bedzie sprawdzona.

    sugerowalbym wiec srebna uzywana na allegro.

  • 10. Data: 2009-09-21 23:07:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Pawel pisze:
    > Witam szanownych grypowiczów
    > na wstępie powiem że przejrzałem całą grupę

    Kłamczuch! Tego się nie da zrobić ot tak. :D
    A i nie poczytałeś nawet postów z 1-2 tygodni, gdzie na pewno pojawił
    się temat "jaki aparat". Jakbyś taki temat przeczytał, to byś wiedział,
    jak zadać pytanie :P

    > i nie znalazłem
    > odpowiedzi na moje pytanie.

    Poszukaj w dyskusjach na tematy w stylu - jaki aparat do.../ jaki aparat
    dla...

    > Jestem amatorem fotografem i powiem szczerze że zupełnie pogubiłem się
    > w tych tonach aparatów cyfrowych

    Wszyscy tu jesteśmy amatorami fotografii. Niektórzy do tego stopnia, że
    uczynili z niej źródło dochodu :D

    > czy możecie mi polecić sprawdzoną cyfrówkę za rozsądne pieniądze no
    > typowego pstrykania

    Ze sprawdzonych osobiście przeze mnie cyfrówek mogę polecić Canona A640.
    W miarę uniwersalne narzędzie. Ani za duże, ani za małe, opcji ma
    wystarczająco dużo. Chociaż teraz skłaniałbym się do A650 - stabilizacja
    i szerszy kąt widzenia. Zoom także większy, ale to nie jest najważniejsze.

    Moje doświadczenie?
    - Fuji S602Z
    - Pentax K110D (to to samo co K100D, tylko bez SR. dość rzadki model)
    - Fuji A100/A150 (różnice w nazwenictwie na różnych rynkach)
    - Canon A640

    Poza tym miałem okazję dłużej pobawić się Nikonem D70 i Minoltą 5 (jeśli
    dobrze pamiętam nazwę - taka hybryda).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.