  • 11. Data: 2009-06-13 17:27:23
    Temat: Re: Pentax - okazja na allegro
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > dodaj cło i podatek, wyjdzie drożej

    Popros znajomego zeby kupil osobiscie, potargowal sie a w koncu sam Ci
    przywiozl a wyjdzie taniej.

    j.

  • 12. Data: 2009-06-13 17:28:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Czy zmieniloby cos, gdybym dopisal, ze ani z aukcja, ani ze sprzedajacym
    > nie mam nic wspolnego? I nigdy wczesniej o nim nie slyszalem? I tak bys
    > nie uwierzyl.

    Rozumiem, ze reklamujesz komus aukcje, spamujac grupe - dla ideii? Nie
    znam cenzuralnych slow na okreslenie takiej postawy...

    j.

  • 13. Data: 2009-06-14 17:12:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Popros znajomego zeby kupil osobiscie, potargowal sie a w koncu sam Ci
    > przywiozl a wyjdzie taniej.

    Mhm. Rozumiem, ze wyslugiwanie sie znajomymi jest godna pochwaly postawa.
    A jak ktos nie ma takich znajomych?
    Ja nie mam.

    TA