  • 1. Data: 2009-06-11 15:18:26
    Temat: Pentax - okazja na allegro
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Cos takiego znalazlem:
    http://www.allegro.pl/item658919600_pentax_40mm_da_l
    imited_bez_kosztow_wy
    sylki.html
    Chyba okazja.
    Szkoda ze tych limitedow tak malo...
    TA

  • 2. Data: 2009-06-11 16:25:28
    Temat: Re: Pentax - okazja na allegro
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Cos takiego znalazlem:

    [...]

    > Chyba okazja.

    IMHO spam a nie okazja bo nawet przy obecnej gorce walutowej w USA jest
    taniej...

    j.

  • 3. Data: 2009-06-11 17:01:01
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    januszek wrote:
    > IMHO spam a nie okazja bo nawet przy obecnej gorce walutowej w USA jest
    > taniej...

    dodaj cło i podatek, wyjdzie drożej

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 4. Data: 2009-06-11 17:53:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > IMHO spam a nie okazja bo nawet przy obecnej gorce walutowej w USA jest
    > taniej...

    Czy zmieniloby cos, gdybym dopisal, ze ani z aukcja, ani ze sprzedajacym
    nie mam nic wspolnego? I nigdy wczesniej o nim nie slyszalem? I tak bys
    nie uwierzyl.

    W kazdym razie - nie kupuje, bo juz mam taki, kupiony drozej, niestety.

    TA

  • 5. Data: 2009-06-11 21:28:04
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Bronek Kozicki wrote:

    > dodaj cło i podatek, wyjdzie drożej

    No ile tego cła jest?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 6. Data: 2009-06-11 22:04:46
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > No ile tego cła jest?

    ~ 4% , podatek 22% . Cena na dzisiaj z BH to $299.95 , po przeliczeniu
    na złotówki wychodzi 951.11 ... (1 USD = 3.17089 PLN , kurs z xe.com ) a
    to jeszcze przed policzeniem cła i podatku.

    Przepraszam, pomyliłem się, cło i podatek nie są nawet potrzebne żeby
    wyszło drożej.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 7. Data: 2009-06-12 08:05:00
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Bronek Kozicki wrote:

    > ~ 4% , podatek 22% . Cena na dzisiaj z BH to $299.95 , po przeliczeniu
    > na złotówki wychodzi 951.11 ... (1 USD = 3.17089 PLN , kurs z xe.com ) a
    > to jeszcze przed policzeniem cła i podatku.

    a czy nie jest tak, że zamawiając NIE w ilości handlowej danego towaru
    nie nakładają cła?

  • 8. Data: 2009-06-12 08:35:50
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Bronek Kozicki wrote:

    > ~ 4% ,

    Chodziło tylko o cło, które przy VATie jest praktycznie zaniedbywlne ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 10. Data: 2009-06-12 10:49:30
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Olek" napisał

    > a czy nie jest tak, że zamawiając NIE w ilości handlowej danego towaru nie
    > nakładają cła?

    : )))))) trzymajcie mnie ; )
    Niestety Olek, to był tylko sen.
    Jak Ci zakup wyjdzie poniżej iluś tam dolarów to nie liczą, ale to chyba
    jest coś circa 40$.

    adam

  • 9. Data: 2009-06-12 10:49:30
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" napisał

> [...]
    > jeszcze przed policzeniem cła i podatku.
    >
    > Przepraszam, pomyliłem się, cło i podatek nie są nawet potrzebne żeby

    A wyjdzie jeszcze drożej bo VAT (nie pamiętam czy cło też) liczą od ceny z
    kosztami przesyłki.
    Obsługa agencji celnej też cokolwiek kosztuje.

    adam