  • Data: 2010-01-20 15:01:21
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: "cztery" <r...@d...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    > Można wiedzieć na co w końcu wymieniłeś (zarówno korpus jak i szkła)?

    Na Panasonica GH-1 + 14-140 + 20/1.7. Teraz czekam na premiere 12/2.8 -
    100-300/5.6 w systemie m4/3.
    Glownie z uwagi na mniejsze wymiary, duzo lzejsze zestaw i swietne video (bo
    urodzila mi sie coreczka).
    A gdyby sie nie urodzila wymienilbym na cos jeszcze mniejszego w m4/3 czyli
    olka ep2 albo panasonica gf1.