eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPeleton i jeden uprzejmy [crosspost]Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
  • Data: 2014-02-12 08:49:46
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 08:24:23 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2014-02-12 01:27, J.F. pisze:
    >>>>>> A zeby bylo w tematycie - to dla mnie autostrady moglyby byc troche
    >>>>>> bardziej krete bo faktycznie po paru godzinach takiej jazdy czlowiek
    >>>>>> czuje sie jak na jakims haju...
    >>>>>
    >>>>> Autostrady są nudne i takie będą - są monotonne.
    >>>>
    >>>> Mozna zdjac ograniczenia i robi sie ciekawiej :-)
    >>>
    >>> Nie można i wcale nie robi się ciekawiej, a wręcz przeciwnie:>
    >>
    >> No jak nie mozna, jak mozna ?
    >
    > Najwyraźniej nie można, skoro nikt się na to nie zdecydował.
    > Tylko nie pisz o eksperymencie w Montanie, ponieważ on tak
    > naprawdę niczego nie dowodzi.

    Cos tam dowoddzi.
    Ale dlaczego Niemcy skresliles ?

    >>> Jedyny kraj niby bez ograniczeń to Niemcy, a nawet na granicy
    >>> jest 130km/h jako zalecane...
    >> Ale szybciej mozna pojechac :-P
    > Można, nawet sam z tego korzystam.

    Wstydz sie :-P

    >>> Hmmm, znaczy potwierdzasz, zaprzeczasz, polemizujesz pisząc to samo:>
    >> potwierdzam ze srodkowe barierki na autostradzie istotnie zmniejszaja
    >> niebezpieczenstwo czolowki po zasnieciu, ale z tym rowem to polemizuje
    > Porównaj sobie "rowy" przy autostradach z tymi przy innych drogach.

    Rowy, skarpy, wiadukty, slupki barierek ...

    >> - z innymi wypadkami to juz nie jest tak swietnie.
    >> Lepiej nie zasypiac.
    > Nie no, Nobla powinieneś dostać za ten truizm:>
    >
    >>> Zapomniałeś o tym, że jest np. szansa na zderzenie z dzikiem, bądź
    >>> stadem koni:>
    >> Jak jednak zasniesz, to raczej nie skonczy sie na porysowanym boku o
    >> barierki.
    > Chylę czoła przed takimi wnioskami, które można nazwać delikatnie
    > powiedziawszy mocno wyssanymi z palca. Ludzie w różny sposób
    > zasypiają, nie każde zaśnięcie się kończy kontaktem z czymkolwiek
    > innym na drodze. Wcześniej zauważyłeś, że lepiej nie zasypiać
    > - truizm, ale nie wynika z niego nic konkretnego w zakresie tego

    Truizm, ale chodzi o to ze o ile autostrada zmniejsza ryzyko czolowki
    po zasnieciu, to juz wpadniecia do rowu nie powinienes wymieniac.

    Moze i row lagodny, ale jak zamiast rowu odbijesz sie od barierki
    staniesz bokiem czy na boku i wystawisz na strzal innego pojazdu - to
    autostrada niewiele daje.

    > (...)
    >> o cos tego typu
    >> http://www.youtube.com/watch?v=oNtZdlbZoE8
    >
    > Ten rozumiem usnął i nie zauważył, że coś na autostradzie się
    > pojawiło? :>

    Powiedzmy ze jakby usnal, to koniec moglby tak samo wygladac.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: