-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshost
ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl>
<12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
<ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
<52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
<ldcn9c$kmm$1@dont-email.me> <ldcoti$t5h$1@node2.news.atman.pl>
<ldcpds$kmm$2@dont-email.me> <ldcpqh$ttt$1@node2.news.atman.pl>
<ldcqoa$kmm$3@dont-email.me> <ldcrjp$o4$1@node1.news.atman.pl>
<ldcsaj$kmm$4@dont-email.me> <ldcu1e$2ju$1@node2.news.atman.pl>
<ldcudo$qmi$1@node2.news.atman.pl> <ldcvd3$43p$1@node2.news.atman.pl>
<1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
<52fa8387$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
<1xrni47q0z270$.9arl4exxxv9w.dlg@40tude.net>
<ldf7j9$jbr$1@node1.news.atman.pl>
Date: Wed, 12 Feb 2014 08:49:46 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 68
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1392191383 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2216 82.143.187.50:56141
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523597
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 12 Feb 2014 08:24:23 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2014-02-12 01:27, J.F. pisze:
>>>>>> A zeby bylo w tematycie - to dla mnie autostrady moglyby byc troche
>>>>>> bardziej krete bo faktycznie po paru godzinach takiej jazdy czlowiek
>>>>>> czuje sie jak na jakims haju...
>>>>>
>>>>> Autostrady są nudne i takie będą - są monotonne.
>>>>
>>>> Mozna zdjac ograniczenia i robi sie ciekawiej :-)
>>>
>>> Nie można i wcale nie robi się ciekawiej, a wręcz przeciwnie:>
>>
>> No jak nie mozna, jak mozna ?
>
> Najwyraźniej nie można, skoro nikt się na to nie zdecydował.
> Tylko nie pisz o eksperymencie w Montanie, ponieważ on tak
> naprawdę niczego nie dowodzi.
Cos tam dowoddzi.
Ale dlaczego Niemcy skresliles ?
>>> Jedyny kraj niby bez ograniczeń to Niemcy, a nawet na granicy
>>> jest 130km/h jako zalecane...
>> Ale szybciej mozna pojechac :-P
> Można, nawet sam z tego korzystam.
Wstydz sie :-P
>>> Hmmm, znaczy potwierdzasz, zaprzeczasz, polemizujesz pisząc to samo:>
>> potwierdzam ze srodkowe barierki na autostradzie istotnie zmniejszaja
>> niebezpieczenstwo czolowki po zasnieciu, ale z tym rowem to polemizuje
> Porównaj sobie "rowy" przy autostradach z tymi przy innych drogach.
Rowy, skarpy, wiadukty, slupki barierek ...
>> - z innymi wypadkami to juz nie jest tak swietnie.
>> Lepiej nie zasypiac.
> Nie no, Nobla powinieneś dostać za ten truizm:>
>
>>> Zapomniałeś o tym, że jest np. szansa na zderzenie z dzikiem, bądź
>>> stadem koni:>
>> Jak jednak zasniesz, to raczej nie skonczy sie na porysowanym boku o
>> barierki.
> Chylę czoła przed takimi wnioskami, które można nazwać delikatnie
> powiedziawszy mocno wyssanymi z palca. Ludzie w różny sposób
> zasypiają, nie każde zaśnięcie się kończy kontaktem z czymkolwiek
> innym na drodze. Wcześniej zauważyłeś, że lepiej nie zasypiać
> - truizm, ale nie wynika z niego nic konkretnego w zakresie tego
Truizm, ale chodzi o to ze o ile autostrada zmniejsza ryzyko czolowki
po zasnieciu, to juz wpadniecia do rowu nie powinienes wymieniac.
Moze i row lagodny, ale jak zamiast rowu odbijesz sie od barierki
staniesz bokiem czy na boku i wystawisz na strzal innego pojazdu - to
autostrada niewiele daje.
> (...)
>> o cos tego typu
>> http://www.youtube.com/watch?v=oNtZdlbZoE8
>
> Ten rozumiem usnął i nie zauważył, że coś na autostradzie się
> pojawiło? :>
Powiedzmy ze jakby usnal, to koniec moglby tak samo wygladac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.14 08:54 Artur Maśląg
- 12.02.14 08:57 Artur Maśląg
- 12.02.14 09:09 Artur Maśląg
- 12.02.14 09:16 AZ
- 12.02.14 09:30 Artur Maśląg
- 12.02.14 09:38 AZ
- 12.02.14 10:30 Andrzej Lawa
- 12.02.14 15:09 r...@k...pl
- 12.02.14 15:48 Andrzej Lawa
- 12.02.14 16:48 Shrek
- 12.02.14 16:56 Artur Maśląg
- 12.02.14 17:05 Shrek
- 12.02.14 17:07 AZ
- 12.02.14 17:12 J.F
- 12.02.14 17:17 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=