  • 41. Data: 2013-05-28 10:57:31
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-05-27 14:36, Robbo wrote:

    > Też mnie wkurza, jak rowerzysta snuje się po drodze. Utrudnia to jazdę
    > samochodem i jest niebezpieczne (mój wujek zginął kilkadziesiąt lat
    > temu, gdy jechał prawidłowo rowerem po ulicy i został potrącony przez
    > autobus).

    To jechal po drodze prawidlowo, czy sie snul? Bo troche ciezko
    wywnioskowac ocb.

    --

    memento lorem ipsum

  • 42. Data: 2013-05-28 11:20:32
    Od: tá´Ź

    Michoo wrote:

    > Widziałem tam nawet 1 rowerzystkę po drodze, w sumie to najpierw
    > usłyszałem a jechała może 10km/h. A różnica 10 km/h to np różnica
    > pomiędzy byciem w pracy po 20 minutach i wreszcie obudzonym a byciu po
    > 40 minutach i nieźle wytrzęsionym.

    I co z tego? Masz ścieżkę to masz psi obowiązek tam jechać. Nikt nie
    powiedział, że każda ścieżka rowerowa ma umożliwiać wygodny przejazd z
    prędkością maksymalną roweru. Ulice dla samochodów też nie są
    przystosowane do ich maksymalnej prędkości ok. 200 km/h.

    Co to kurwa za argument -- jechałem wbrew przepisom ulicą, bo było
    wygodniej albo szybciej?!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 43. Data: 2013-05-28 12:55:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 28 May 2013 09:20:32 GMT, tᴏ napisał(a):

> [...]
    > prędkością maksymalną roweru. Ulice dla samochodów też nie są
    > przystosowane do ich maksymalnej prędkości ok. 200 km/h.

    Jak ostatnio sprawdzałem to Vmax w Polsce wynosiło 140 km/h. Kiedy była
    zmiana? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 44. Data: 2013-05-28 13:02:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    Tuesday, May 28, 2013, 12:55:48 PM, you wrote:

    > Jak ostatnio sprawdzałem to Vmax w Polsce wynosiło 140 km/h. Kiedy była
    > zmiana? :)

    Przeczytaj jeszcze raz, z większa dbałością o zrozumienie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2013-05-28 13:43:56
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 28.05.2013 11:20, t? wrote:

    > I co z tego? Masz ścieżkę to masz psi obowiązek tam jechać.

    Też nad tym ubolewam. Przy czym czy "drogą rowerową" z której ma się
    obowiązek korzystać w myśl ustawy jest też coś oznaczonego kombinacją
    C-13/C-16 jest niejasne. Zwłaszcza, że ten sam artykuł mówi o obowiązku
    ustępowania miejsca pieszym na DDRiP. Wcześniej DDR jest zdefiniowana
    jako wydzielona dla rowerów a DDRiP jest tylko w jednej wersji
    wydzielona dla rowerów.

    C-16 + T-22 imo jest najlepszym rozwiązaniem.

    > Nikt nie
    > powiedział, że każda ścieżka rowerowa ma umożliwiać wygodny przejazd z
    > prędkością maksymalną roweru.

    Mówimy o komfortowej prędkości a nie o maksymalnej. Jakbyś miał całe
    miasto wybrukowane to ciekawe co byś twierdził. Poza tym taka droga jest
    niebezpieczna.

    > Co to kurwa za argument -- jechałem wbrew przepisom ulicą, bo było
    > wygodniej albo szybciej?!

    Dokładnie[*]. Przy czym nie mam jakiegoś skrzywienia na jazdę rowerem -
    olewam wszystkie przepisy tak długo jak długo może mi to ujść na sucho.

    Spora część kierujących samochodami też jeździ ulicami wbrew przepisom
    bo tak szybciej i wygodniej ;)

    [*] Tak naprawdę w tamtym przypadku oznakowanie było tak żałośnie
    zrobione (jeden znak na jednym skrzyżowaniu, którego już teraz nawet nie
    ma), że potraktowałem go jako ewentualne usprawiedliwienie dla jazdy
    chodnikiem.

    Michoo

  • 46. Data: 2013-05-28 14:58:59
    Od: tá´Ź

    MadMan wrote:

    > Jak ostatnio sprawdzałem to Vmax w Polsce wynosiło 140 km/h. Kiedy była
    > zmiana? :)

    Skup się. Piszę o maksymalnej prędkości przeciętnego samochodu. Skoro
    pada argument, że pedalarz będzie jechał po ulicy, bo nie może osiągnąć
    maksymalnej prędkości roweru na ścieżce i takiej sobie jakości, to
    dlaczego ja mam np. nie zapierdalać po mieście z prędkością 200 km/h? Też
    złamię przepisy i też szybciej dojadę. Ta sama logika.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 47. Data: 2013-05-28 15:30:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 28 May 2013 12:58:59 GMT, tᴏ napisał(a):

> [...]
    > dlaczego ja mam np. nie zapierdalać po mieście z prędkością 200 km/h? Też
    > złamię przepisy i też szybciej dojadę. Ta sama logika.

    Skup się - maksymalna dopuszczalna prędkość w Polsce to 140 km/h. W
    mieście z reguły 50 albo 70.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 48. Data: 2013-05-28 16:06:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    Tuesday, May 28, 2013, 3:30:37 PM, you wrote:

    > Skup się - maksymalna dopuszczalna prędkość w Polsce to 140 km/h. W
    > mieście z reguły 50 albo 70.

    Skup się i postaraj się zrozumieć, co do Ciebie piszą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2013-05-28 17:01:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-26, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:
    > Wymalowali im w końcu pasy, to znowu źle bo za wąskie a oni z
    > przyczepami teraz jeżdżą. Szkoda że nie k..wa z broną i kultywatorem.

    Potwierdzam! Sieja terror na chodnikach tak jak tutaj:

    <http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lodz/trzyletni
    a-rowerzystka-potracila-81-latka-i-zbiegl,1,5526824,
    region-wiadomosc.html>
    <http://tinyurl.com/qaya3rj>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2013-05-28 21:42:18
    Od: tá´Ź

    MadMan wrote:

    > Skup się - maksymalna dopuszczalna prędkość w Polsce to 140 km/h. W
    > mieście z reguły 50 albo 70.

    Skup się -- pedalarz w Polsce ma obowiązek jechać po ścieżce, jeśli
    takowa znajduje się obok drogi, niezależnie, czy mu ona odpowiada czy tez
    nie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??