-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pedalarze
Date: Tue, 22 May 2012 14:52:02 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 83
Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
References: <jp3bsu$c47$1@mx1.internetia.pl> <jp3t5c$54v$1@inews.gazeta.pl>
<jp4rg4$jtg$3@inews.gazeta.pl>
<4fb5f465$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<jp4sk6$mgs$1@inews.gazeta.pl>
<4fb5f882$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb612db$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb68ab4$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb7441a$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb7a3e5$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb8bf2a$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb9f30e$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fba7b00$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fbb667e$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.16.19.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1337698322 4484 79.173.16.19 (22 May 2012 14:52:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 May 2012 14:52:02 +0000 (UTC)
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
X-Antivirus-Status: Clean
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-User: budzik62
X-Antivirus: avast! (VPS 120522-0, 2012-05-22), Outbound message
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450844
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>>>> mysle, ze aby toczyc dalsza dyskusje, musiałbys spisać jakis swój
>>>> własny PoRD. Bo zaczynam mysleć, ze masz zmiar zmienic ograniczenia
>>>> predkosci na predkosci minimalne.
>>>
>>> Już dawno to zrobiłem. ;-)
>>>
>> gdzie można przeczytac?
>
> A choćby na tej grupie.
> Archiwum z ostatnich 15 lat. ;-)
>
e, mialem nadzieje, ze cos bardziej składnego znajde.
>>
>>>> Wysyłasz rowerzystów tam gdzie sa piesi, czyli co prawda zmniejszasz
>>>> ryzyko
>>>> rowerzystów ale zwiekszasz dla pieszych.
>>>
>>> Oczywiście.
>>> Ryzyko dla pieszych będzie daleko mniejsze niż dla rowerzystów na
>>> drodze.
>>>
>> skąd taki wniosek?
>
> Prędkość i masa mają znaczenie?
>
no tak, tyle ze zagrożone sa obie strony a w spotkaniu rowerzysta-kierowca
praktycznie zdrowiem ryzxykuj jedna strona.
>
>> Argumentacja była taka, ze samochody jezdza 3 razy szybciej od roweró
>
> Nie 3 a 6.
no tak, ale to naciąganie już dawno w dyskusji upadło.
Przypominam iz okresliliśmy srednie predkosci na:
- rower 15
- samochód 40
>
>>stąd
>> wielkie zagrozenie dla rowerzystów.
>> Ale rowerzysci tez jezdza 3 razy szybciej niz piesi.
>
> Ale różnica to 10 km/h, a nie 100 km/h.
> Nawet jak wpadniesz przy 10 km/h w mur to niewiele Ci się stanie.
>
Ale drogi weższe, ruch mniej skoordynowany (po pasach mozna chodzic bez
uprawnien w przeciwienstwie do jazdy samochodem no i mozna chodzic jak sie
chce a nie po pasach i w kierunku) wiec byc moze ryzyko obrazen mniejsze
ale za ro ryzyko wydarzenia wieksze.
No i to co pisałem wyzej - w zdecydowanie wiekszym stopniu ponoszone przez
obie strony.
>
>>> I będzie wygodny, tyle że nie dla rowerzystów.
>>> Ale wcale nie uważam, że to są święte krowy, których wygoda ma być
>>> celem nadrzędnym, a wręcz przeciwnie.
>>> Chcą uprawiać swoje fanaberie, to muszą pocierpieć i nie przeszkadzać
>>> w normalnym transporcie, w tym zarabianiu na życie.
>>>
>> znów mylisz pojecia.
>> Dlaczego uwazaszx, ze dojazd rowerem do pracy to nie jest zarabianie na
>> zycie?
>
> Mówimy o ogóle, a nie o Waszych marginesach.
>
aha, czyli ludzie dojezdzajacy rowerami do pracy to nadal 1% rowerzystów?
>> Moje postulaty są słuszne, a czy jakiś rowerzysta uzna ich realność
>>> wisi mi i powiewa.
>>>
>> skoro są słuszne, to na pewno łatwo uda ci się je przeforsować do
>> prawodawstwa.
>
> Nie widzę związku.
> Podobnie jak między słusznością czegoś a polityką i prawem.
>
ale nie sugerujesz całkowitego oderwania powyższych od siebie?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"W demokracji wolno głupcom głosować,
w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.12 16:52 Budzik
- 22.05.12 16:52 Budzik
- 22.05.12 16:52 Budzik
- 22.05.12 16:55 Artur Maśląg
- 22.05.12 17:12 Artur Maśląg
- 22.05.12 17:30 Artur Maśląg
- 22.05.12 17:37 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 22.05.12 17:46 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 22.05.12 17:49 Artur Maśląg
- 22.05.12 17:49 Artur Maśląg
- 22.05.12 18:25 kakmar
- 22.05.12 18:52 to
- 22.05.12 18:53 to
- 22.05.12 18:55 to
- 22.05.12 19:05 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=