  • Data: 2012-05-22 16:03:32
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-22 13:48, Artur Maśląg wrote:
    > (...)

    > To Ty napisałeś. Czytasz w ogóle to na co odpowiadasz?

    Zdecyduj się może: kto wg. Ciebie wprowadza "największe
    niebiezpieczeńsywo na drodze" (jak to nazwałeś) ?

    Nawiasem mówiąć, skoro napisałeś "największe niebezpieczeństwo" (tak
    fajnie brzmi, prawda ?) - to pewnie miałeś na myśli śmiertelne, albo
    conajmniej trwałe inwalidztwo.

    > Inna sprawa, że pisałem o tym, że jako pieszy zostałem potrącony
    > przez rowerzystę w piątek.

    I co w związku z tym ?

    > To Ty napisałeś. Swój udział mają.

    A jak byś je ocenił pod kątem "wielkości niebiezpieczeństwa" ? Tak od 1
    do 10 ?
    Przy okazji oceń "wielkość niebezpieczeństwa" powodowanego przez
    rowerzystów na drodze.

    > Pamiętasz co Ci napisałem?

    Ja odnoszę się do: "Mam wrażenie, że mowa nie była o tym, kto wprowadza
    największe niebezpieczeństwo na drodze"

    > <cite>
    > Może to Ciebie zaskoczyć, ale skupianie się na prowadzeniu niestety
    > niczego nie gwarantuje.
    > </cite>

    I ? A myslałeś, że pisałem że gwarantuje ? Mało domyślny jesteś.

    Podobnie jak właściwa pozycja za kierownicą, pozycją rąk nie gwarantuje,
    że uda Ci się uniknąć kolizji w momencie zagrożenia. Ale wiesz co ?
    Every little bit helps.
    Ale wielu kapeluszom jadącym 50km/h wydaje się, że jadą super
    bezpiecznie....

    > Na to wygląda. Tylko w podróży do tego lekarza weź pod uwagę wysoką
    > temperaturę powietrza i oślepiające słońce.

    Koniecznie uważaj, aby nie zaskoczył Cię rowerzysta wyskakujący
    znienacka z krzaków.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik