  • Data: 2012-05-17 21:24:50
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-17 21:14, to pisze:
    > begin kajus44

    a moze ta sciezka jest w takim stanie, ze przypomina tor przeszkod?
    Wcale bym sie nie zdziwil, ze w takim wypadku lepiej i szybciej i (nie
    koniecznie przyjemniej) jechac mimo wszystko ulica

    > Ja trąbię mijając takich debili. Myślę, że taka tresura na dłuższą metę
    > powinna zadziałać.

    to do niczego nie prowadzi procz tego, ze mozesz takiego rowerzyste
    wystraszyc i doprowadzic do nieszczescia.

    Ale se trac dalej a rowerzysci beda Ci dalej pokazywac srodkowy palec
    myslac co za balwan.

    Wiec moze wspolnie wszyscy i pedalarze i puszkarze powinni dazyc, by
    powstala u nas sensowna siec sciezek rowerowych, po ktorych rowerzysci
    beda woleli jezdzic niz przepychac sie wsrod smrodzacych puszek po ulicy?

    --
    pozdr
    Adam (AL)