  • Data: 2012-05-17 21:42:20
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-17 21:30, to pisze:
    > begin AL

    > A jak ulica będzie w złym stanie to mogę jechać autem ścieżką? Albo jak
    > będzie korek to mogę jechać autem chodnikiem?

    > To jest tresura. Jest tam, gdzie go być nie powinno, stwarza zagrożenie,
    > to na niego trąbię, żeby stwarzać przestał.

    tresura ma przyniesc skutek.
    Trabiac bez jakies uwagi nic nie osiagniesz.

    > Ty też muchomora zjadłeś?

    nie - ale znam polskie realia - i czasami jestem pedalarzem a czasami
    puszkarzem, wiec umiec zrozumiec druga strone.

    Byc moze w przykladzie tworcy watki ci rowerzysci przegieli pale jadac
    cala szerokoscia - ale to jest inna sprawa niz temat sciezek.

    > Skoro ścieżka jest, to pedalarz ma psi obowiązek po niej jechać. Nigdzie
    > nie jest powiedziane, że ścieżka rowerowa ma umożliwiać mu rozwinięcie
    > maksymalnej prędkości, którą mógłby rozwinąć na idealnym asfalcie. I tak
    > dobrze, że są takie jak są, bo płacimy za nie wszyscy, a korzysta z nich
    > garstka.

    sciezka ma spelniac standardy by byla nazwana sciezka i zachecala do
    jazdy. W PL niestety standardy sa takie, ze na sciezce znajdziesz slupy,
    znaki, wysokie krawezniki, sliski plytki (zamiast asfaltu), dziury oraz
    piesi i matki z dzieckiem w wozkach. Moz i akurat Twoja babcia lub zona.
    A sprobuj wowczas jako rowerzysta zwrocic uwage takim osobom - to Ci
    opluja (doslownie) i fajna wiazanke uslyszysz.

    http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35182,117
    14089,Rowerzysta_przed_sadem__I_jest_dylemat__Czy_to
    _jest.html

    --
    pozdr
    Adam (AL)