  • Data: 2012-05-17 21:30:18
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin AL

    > a moze ta sciezka jest w takim stanie, ze przypomina tor przeszkod?
    > Wcale bym sie nie zdziwil, ze w takim wypadku lepiej i szybciej i (nie
    > koniecznie przyjemniej) jechac mimo wszystko ulica

    A jak ulica będzie w złym stanie to mogę jechać autem ścieżką? Albo jak
    będzie korek to mogę jechać autem chodnikiem?

    > to do niczego nie prowadzi procz tego,

    To jest tresura. Jest tam, gdzie go być nie powinno, stwarza zagrożenie,
    to na niego trąbię, żeby stwarzać przestał.

    > ze mozesz takiego rowerzyste
    > wystraszyc i doprowadzic do nieszczescia.

    Ty też muchomora zjadłeś?

    > Wiec moze wspolnie wszyscy i pedalarze i puszkarze powinni dazyc, by
    > powstala u nas sensowna siec sciezek rowerowych, po ktorych rowerzysci
    > beda woleli jezdzic niz przepychac sie wsrod smrodzacych puszek po
    > ulicy?

    Skoro ścieżka jest, to pedalarz ma psi obowiązek po niej jechać. Nigdzie
    nie jest powiedziane, że ścieżka rowerowa ma umożliwiać mu rozwinięcie
    maksymalnej prędkości, którą mógłby rozwinąć na idealnym asfalcie. I tak
    dobrze, że są takie jak są, bo płacimy za nie wszyscy, a korzysta z nich
    garstka.