  • Data: 2012-06-19 17:16:21
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 16:32, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Dnia Tue, 19 Jun 2012 09:52:04 +0200, Remek napisa (a):

    > Brawo! To w a nie brednie skierowane do autora w tku, kt ry chce 32GB RAM,
    > bo chce zacz uczy si pisania makr w Excelu.
    >
    > Czytaj wszystkie w tki, je eli chcesz uczestniczy w _dyskusji_!

    No dobra, niech Wam wszystkim będzie. Mam zamiar nauczyć się kilku
    języków programowania. Znam trochę Pascala i C++, ale sądzę, że
    ostatecznie to będzie Java, Assembler i może coś z ... Prologa albo
    Lispa.

    Gra? Po cholerę miałem to gadać? Zeby januszka jeszcze bardziej
    spienić.

    I tak jestem kułakiem, bo mój stary chce mi kupić kompa za 5 kafli.

    Pomyślałem że i od tego będę miał w cholerę wrogów i się nie
    pomyliłem.

    Spoko. Nie mam nikomu za złe. Taki jest ten Matrix. Możemy to zmienić,
    ale tylko razem i jeżeli wszyscy będą chcieli.

    http://www.youtube.com/watch?v=aqLoHu67jh4

    Teraz wszystko gra?

    neo :D