  • Data: 2012-06-20 00:11:26
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WiesłaW wrote:

    > Ja sobie tak myślę, że urzędnicy nie znają programów do czyszczenia
    > dysków i uważają, że format załatwi sprawę, albo im się nie chce.
    > Nie wierzę, że studenci potrafią odzyskać dane z nadpisanego kilka razy
    > jakimś Eraserem dysku. Chyba, że Twoich danych potrzebuje NASA :)

    No tak, racja :)

    > A jaka to jest ciekawa gra? To jest tylko i wyłącznie kwestia
    > osobistych preferencji. Jeden lubi RPeGi inny strzelanki itd.
    > Grałem w Diablo i nie uważam, że jest nudne. Lubię sobie również
    > postrzelać, a tu najwięcej frajdy miałem w Crysisie 2.

    Zgoda. Ja jestem nudziarzem i tyle.

    > Jeżeli nie grasz i nie masz zamiaru to niepotrzebna jest oddzielna karta
    > graficzna. Ta zintegrowana powinna wystarczyć. A jak nie, to w każdej
    > chwili można kupić zewnętrzną. Grupa pomoże wybrać :)

    Super.

    > Niestety nie mam doświadczenia, więc nie pomogę. Może lepiej zapytać na
    > grupie o tej konkretnej tematyce?

    Święta racja. Zapytałem bo miałem nadzieję, że może akurat ktoś tak
    mądry i rozsądny jak Ty da mi radę na 102.

    Ogólnie, jak zachowywać się na grupach, żeby dostać co się chcę i
    zostać oplonkowanym? Żeby nie wiem co robić, zawsze się taki znajdzie
    co człowieka oplonkuje ;D

    Pozdrawiam,

    neo